poniedziałek, 11 lutego 2019

Dzień narodzin

 Dzisiaj jest 11 luty 2019 roku a więc dzień, w którym powinny urodzić się trojaczki gdyby ciąża była donoszona. Kajtek, Klara i Lila mają już jednak 40 dni i od ponad miesiąca są już z nami.

 Gdyby trojaczki urodziły się dopiero dzisiaj na pewno byłoby inaczej. Przede wszystkim bez problemu piłyby mleko z piersi... Mogłabym je więc karmić w dowolnej chwili z pominięciem posiedzeń z laktatorem. Nie musiałabym też jeździć po licznych poradniach specjalistycznych sprawdzających stan zdrowia wcześniaków... Niestety urodziły się o 40 dni za wcześnie dzięki czemu mamy dodatkowe atrakcje. Najważniejsze jednak, że są zdrowe i mam nadzieję iż kontrole u specjalistów również to potwierdzą :)

 Przez te 40 dni ich życia zdążyliśmy się już poznać i przyzwyczaić do życia w powiększonym składzie. Rodzeństwo również się poznało i w sobie zakochało ;)
Image and video hosting by TinyPic

1 komentarz:

  1. Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com

    Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com


    Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com

    Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com

    OdpowiedzUsuń