poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Zjazd rodzinny

W weekend przyjechała do Olsztyna rodzinka mojego P. z dalekiego Wałbrzycha - ciocia, wujek i ich 9-letni wnuk Oliwier. Będą tu przez 2 tygodnie. Niestety ja z dzieciakami w ten weekend już jadę do rodziców. Chcę więc na maksa wykorzystać ten tydzień spędzając czas z ciocią i wujkiem, którzy są bardzo sympatyczni :) Z tego też powodu całe dnie jestem z dzieciakami na działce a P. dojeżdża do nas po pracy :) Ja jestem bardzo zadowolona z tak spędzanego czasu ponieważ mam sympatyczne towarzystwo i jednocześnie pomoc przy dzieciakach. Na działce bowiem jest też mój teść, który ma urlop i lubi zajmować się wnukami :) Zresztą nad jeziorkiem zawsze przyjemniej mijają upalne dni niż w mieście ;)
Fabian opanował na działce nową umiejętność - raczkuje po betonowej ścieżce tak aby nie poobcierać sobie kolan. A jak to robi? Raczkuje z pupą i kolanami podniesionymi do góry - tylko dłonie i stopy dotykają podłoża :) Wykorzystuje to już nie tylko do chodzenia po cementowej ścieżce ale także po zimnym i mokrym piasku ;) Wygląda to bardzo zabawnie :)
Na plaży, na plaży fajnie jest ;)
Mały świrusek :)
No to chlup ;)
Dziadek atakowany przez dwie małe pijawki ;)
Wygłupy z dziadkiem to zawsze super zabawa :)

11 komentarzy:

  1. Świetnie soędzacie czas:) Widać, że relaks pełną parą.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. relaks całkowity :)
    jak ja Wam zazdroszczę. E jeszcze nie była nad jeziorem...
    niekiedy tez tak wstaje na samych dłoniach i stopach, ale bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabian tylko wtedy gdy chce ochronić swoje gołe kolana ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Największa radocha gdy siedzą w wodzie albo gdy dziadek daje się za wąsy tarmosić ;)

      Usuń
  4. Jakże pomysłowy jest Fabianek, grunt to sobie radzić w życiu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - wszędzie musi wejść wiec jakoś musi sobie radzić z trudnymi przeszkodami ;)

      Usuń
  5. Wiadomo, lepiej się popluskać, niż w domu siedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaa super ! :)
    widac ze dzieciaczki sie świetnie bawia :)

    OdpowiedzUsuń