sobota, 11 sierpnia 2012

Wczorajsze urodzinki

Mój kochany mąż miał wczoraj urodzinki - skończył 32 lata :) Z tej też okazji urządziliśmy mini przyjęcie urodzinowe u jego rodziców :) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego kochanie!
 Jutro od 11:30 do około 16 trzymajcie kciuki - jadę z dzieciakami pociągiem do moich rodziców. Mam nadzieję, że podróż nie będzie tak tragiczna jak myślę... Oby Fabian zaliczył w pociągu jakąś drzemkę i nie szalał za dużo.
Prezent od Emilki dla tatusia - od lewej: Fabianek, tata, mama, Milka
Uśmiech ;)
Wystrojona Emilka - chyba z 50 razy każdego się pytała jak wygląda ;)
Ulubiona przez Emilkę część imprezy ;)
Fabianek z chodzikiem pradziadka - śmigał z nim po całym pokoju ;)
Łobuziaki przy kominku...

Nasza mała rodzinka w komplecie ;)

12 komentarzy:

  1. Ślicznie ! Wszystkiego najlepszego dla Męża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie na temat - mialaś być chyba w sierpniu z synkiem u pulmonologa? Już byłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak byłam i zupełnie wypadło mi to z głowy - jak tylko ogarnę się u rodziców to napiszę o tym posta :)

      Usuń
  3. Fajna z Was rodzinka:) Sto latek dla męża!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto Lat dla Taty :)))
    Udanej i spokojnej podróży!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla męża!!
    Super wyglądacie, sympatyczna z Was rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat dla męża i szczęśliwej podróży dla Was

    OdpowiedzUsuń