piątek, 17 sierpnia 2012

Wakacyjnie i komórkowo...

Czas u rodziców płynie nieubłaganie. Spacerujemy, odwiedzamy rodzinkę, zajadamy się owocami i warzywami prosto z ogródka :) Fabian drzemki spędza w wózku na podwórku lub w ogrodzie pod wiśnią. Emilka szaleje z Michałkiem w ogródku lub domu, chodzi sama pod krzak malin aby sobie podjeść :) Po prostu czas błogości - tak się cieszę, że jeszcze jeden tydzień tu spędzimy :) 
Z praktycznych rzeczy - obkupiłam Milkę do przedszkola - nakupowałam jej długich getrów na jesień już, koszulek, skarpetek no bo taniej niż w Olsztynie ;) A z ciekawostek - Fabian coraz większej wprawy nabiera w chodzeniu. Potrafi już sam przejść nawet przez pół pokoju, obrócić się o 180 stopni i pomaszerować dalej ;) Najczęściej jednak po kilku krokach upada na pupę i dalej już maszeruje na czworakach bo szybciej ;) Z dnia na dzień jednak coraz częściej wstaje na nóżki i coraz dłuższe odcinki przechodzi :) Poza tym Fabian jest nieznośny - nie pozwala mi nawet wyjść do łazienki bo zaraz płacze i lamentuje. Tylko na dworze mam więcej swobody. Fabian bowiem bawi się w piasku lub zwiedza ogród a do tego mama nie jest mu potrzebna. Jedynym ratunkiem na rozpacz za mamą jest dziadek, którego Fabianek uwielbia - tylko u niego się uspokaja gdy ja wyjdę, obiadek smakuje najlepiej u dziadzi na kolankach... No nic chyba dziadek będzie musiał jechać z nami do Olsztyna ;)
Za przykładem kilku blogów postanowiłam robić przegląd zdjęć z komórki ;) Oto co znalazłam na swoim telefonie:
 A tu zdjęcia z komórki z ostatniego tygodnia:

16 komentarzy:

  1. Śpiące dzieci są słodkie:) To super, że macie świetnie wakacje i że dzieciaczki tak dobrze się bawią u dziadków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spanko z ramionami rozłożonymi jak do latania bosssskie!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak boskie i zajmuje połowę łóżka rodziców:D

      Też tak mam nad ranem jak młody wskakuje nam do łóżka:)

      Usuń
    2. A my mamy tak przez całą noc ;)

      Usuń
  3. w komórce są najlepsze zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety dopiero niedawno odkryłam, że komórką można uchwycić fajne momenty gdy nie ma się aparatu fotograficznego ze sobą ;)

      Usuń
  4. jakie śliczne dzieciaczki :)
    Pozdrowienia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że warto robić zdjęcia komórką! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto warto tym bardziej, ze zawsze ma się ją ze sobą ;)

      Usuń
  6. rosna dzieciaki jak na drozdzach:)) ujelo mnie zdjecie z tata:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki. Szkoda, że wracacie wtedy jak ja będę musiała wrócić do pracy:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia!!! a te cudne Śpiochy, super!!

    OdpowiedzUsuń