czwartek, 2 sierpnia 2012

Prezencik i dwa dzidziusie...

Otrzymałam dzisiaj prezencik od Agg wygrany w candy na blogu Dwoje Dzieci i Ja :) Bardzo mnie ucieszyła ta przesyłka i poprawiła mi humor do tego stopnia, że pogubiłam się z dniami w tym tygodniu :) Byłam przekonana, że dzisiaj jest środa i dopiero P. wyprowadził mnie z błędu ;) A oto moje zdobycze:
Jeszcze raz bardzo dziękuję Agg za paczuszkę i możliwość wzięcia udziału w swoim candy :)

Emilka ostatnio znowu bardzo często bawi się w dzidziusia - mówi po dzidziusiowemu, raczkuje, chce na rączki... Fabian zachwycony jest tą zabawą a w szczególności wspólnym raczkowaniem. Fajnie to wygląda gdy Mila raczkuje a Fabian pędzi za nią jak cień :) Niewyraźne mówienie mnie jednak irytuje :| Postanowiłam sprawdzić czy Emilka rzeczywiście chce być dzidziusiem i zaproponowałam jej założenie pampersa. O dziwo bardzo chętnie przystała na to aby jej go założyć. Wyglądała strasznie śmiesznie z pieluchą i jakoś w ogóle mi ten widok nie pasował... A oto moje dwa małe dzidziusie:

11 komentarzy:

  1. jakie te Twoje dzidziusie opalone:) A może Emilka jest zazdrosna o Fabianka dlatego chce być znowu dzidziusiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zazdrosna. Chociaż staram się jak mogę aby nie miała powodów...

      Usuń
  2. Nie dziwie sie, ze paczuszka wprawila Cie w dobry nastroj :) Superancka!
    Ah Emilcia Emilcia... osttanim razem sama przestala sie bawic w dzidziusia, wiec moze i tym razem tak bedzie? :)
    Rosna te Twoje pociechy, oj rosna. Fabianek to juz przeciez taki chlopiec, a nie niemowlaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabian ostatnio strasznie chłopczykowaty się zrobił - nie mogę się przyzwyczaić do tego bo przecież jeszcze niedawno był taki malutki :)

      Usuń
  3. Piękny prezent od agg :)
    Cudowni są :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Emilka opalona bardzo. ma ładny kolor karnacji.
    może i tym razem samo przejdzie jak uprzednio. pewnie zazdrosna o Fabianka jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilcia w ogóle do bledzioszków nie należy - ma ciemniejszą karnację i bardzo szybko się opala :) Można smarować ją balsamem na opalanie ale wystarczy że kilka razy nawet na nieduże słońce wyjdzie nieposmarowana i od razu jest opalona :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne prezeenciki. A Emilka pewnie jest zazdrosna o braciszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że Fabian jeszcze nie umie okazywać zazdrości o Milkę ;)

      Usuń
  6. gratuluje prezentów ;) fajne są.

    OdpowiedzUsuń