środa, 22 sierpnia 2012

Lodówka

Jak pech to oczywiście w najmniej właściwym momencie :( Właśnie zadzwonił do mnie P. z super wiadomością - zepsuła się lodówka. I to oczywiście teraz gdy nie ma mnie w domu a zamrażarka wypakowana jest po brzegi jedzeniem ;( P. jeździ teraz po znajomych i rodzinie i upycha w ich zamrażarkach co tylko się da... Mam nadzieję, że zdąży zanim mięso się po rozmraża :|
Humor mi się totalnie zepsuł przez tą całą sprawę. Nie dość, że w takie upały ciężko funkcjonować bez lodówki to jeszcze spory wydatek nas czeka przy zakupie nowej lodówki. Raz ją już naprawialiśmy i za naprawę zapłaciliśmy coś koło 400 zł. Facet nas wtedy ostrzegał, że jak znowu się zepsuje to nie ma sensu naprawiać po raz kolejny. A ja sobie remont zaplanowałam i chyba nic z tego nie wyjdzie ;(
Może wiecie jakiej firmy lodówki są najmniej awaryjne?

29 komentarzy:

  1. My mamy Bosh i póki co jeszcze ani razu nam nie nawaliła.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam wrazenie ze wszystko robia na rok lub dwa zalezy od dlugosci gwarancji.. gwarancja mija i szlak trafia urzadzenie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez właśnie doszłam do takiego wniosku. Lodówki naszych rodziców działały w nieskończoność :|

      Usuń
  3. :-(
    Ja mam od lat AEG, ma już swoje lata (dobrze ponad 10) i jak do tej pory ani jednej awarii. Ma jednak 2 minusy - ze względu na "wiek" pożera więcej prądu niż nowe i ma mikroskopijny zamrażalnik, taki na 2 mrożonki lub pudełko lodów.
    Jakby nie było lodówka jest niezbędna :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam zamrażarka potrzebna jest sporych rozmiarów... :|

      Usuń
  4. My przed zmianą mieszkania tez mieliśmy indesit - po zmianie oddaliśmy ja mamie - i pomimo przewozu i paru juz ładnych lat uzytkowania- działa idealnie i nigdy sie nie popsula. Moze kupilas jakas wybrakowaną partie...

    OdpowiedzUsuń
  5. My mamy Electrolux i totalna porażka, tak jakby wskaźnik temperatury nie działa i rzeczy są lekko schłodzone a nie tak jak powinny, też nas czeka wzywanie szpeca lub zakup nowej jeśli wycena okaże się spora:////

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My raz naprawialiśmy ale na drugą naprawę nie chcę wydawać już kasy. Chociaż P. chętnie próbowałby ją znowu naprawiać :|

      Usuń
  6. Ja mam samsunga i nie narzekam. Lodówka pojemna, zamrażalnik też sporo mieści więc jest dobrze. Tylko ja mam swoją dopiero 1,5 roku i jak na razie nie mieliśmy problemów. Nie była tania ale jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja narazie w necie wypatrzyłam fajną lodówkę Samsunga ale muszę ją zobaczyć w sklepie ;)

      Usuń
  7. e tam nie przejmuj się głupotami :) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo powiedzieć ;) Na szczęście dzisiaj nastrój mam 100 razy lepszy :)

      Usuń
  8. Przykre, ale może starczy Wam jeszcze na remont :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak to wyjdzie - pewnie okaże się dopiero po zakupie lodówki...

      Usuń
  9. mamy amicę parę ładnych lat i działa bezawaryjnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj to rzeczywiście niefajnie:/ My mamy firmy polar i jesteśmy bardzo z niej zadowoleni więc z czystym sumieniem polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P. jest za zakupem sprzętu tej firmy bo podobno to dobra polska firma :)

      Usuń
  11. Chętnie bym spróbowała tylko jakoś czasu brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marka nie ma znaczenia. To, co w srodku, bebech znaczy, produkowane przez 1 firme. Chyba we Wloszech, ale juz nie pamietam... Kilka lat minelo, odkad siedzialam w tym temacie.
    Wiec wybierasz po cenie, wygladzie, gwarancji i dodatkowych funkcjach.
    U nas tez byla jazda lodowkowa, mielismy pozyczona i nagle musielismy ja oddac... I tak z naszego domu zniknał telewizor :D bo ja chciałam no-frost ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie marka nie ma znaczenia i tylko ceną trzeba się sugerować oraz parametrami...

      Usuń
    2. Każdy znający się na rzeczy sprzedawca to powie :) radzę jakiś mały sklepik (mały często rowna się fachowiec za ladą) no ale zakupów i tak najczęściej dokonuje się w wielkich sklepach ze względu na cenę
      ;(

      Usuń
    3. My zawsze do Media Markt jeździliśmy ale porównałam ostatnio ceny w internecie między Media Markt a Avans i ku memu zaskoczeniu w Avans jest o kilka stówek taniej...

      Usuń
  13. U nas Samsung już od paru lat działa bez zarzutu.
    Ja nienawidzę takich sytuacji. My jak mieliśmy ostatnio wyjechać na urlop padła nam pralka na amen. I mamy nową pralkę ale urlopu nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - takie nieprzewidziane wydatki są do bani :|

      Usuń
  14. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń