wtorek, 14 sierpnia 2012

Versatile Blogger

Ostatnio otrzymałam trzy nominacje do "Versatile Blogger" od Zizi, Mamy syna i Agg. Bardzo dziękuje za tą nominację :) 

Zgodnie z zasadami należy napisać 7 prawd o sobie i nominować kolejnych 10 blogów do tej zabawy. Ja niestety z drugiej części zadania się wyłamię, ponieważ już chyba wszystkie osoby które podczytuję były nominowane... Jeżeli jednak jest ktoś kto nie został zaproszony do ujawnienia 7 tajemnic na swój temat to zapraszam do zabawy!
Oto 7 rzeczy na mój temat, których możecie o mnie jeszcze nie wiedzieć:
1. Kocham zwierzęta ale tylko w czyimś mieszkaniu - nie toleruję zwierząt w swoim mieszkaniu, ponieważ nie lubię bałaganu... Miałam 2 lata jaszczurkę (agamę błotną) i było to praktycznie bezproblemowe zwierzątko ale jego terrarium zajmowało za dużo miejsca w naszym coraz mniejszym mieszkaniu.
2. Moim największym marzeniem było posiadanie dzieci - marzyłam o tym już będąc dzieckiem. Już w szkole średniej twierdziłam, że muszę mieć dzieci gdy dorosnę ale męża już nie koniecznie ;) Chciałabym mieć jeszcze jednego dzidziusia...
3. Męża poznałam przez internet - na czacie olsztyńskim ;)
4. Uwielbiam czytać książki - jestem fanką m.in. sagi Zmierzch i Harrego Pottera ;) Gdy książka mnie wciągnie to potrafię czytać ją tak długo aż skończę bądź też zasnę ze zmęczenia :)
5. Boje się, że zachoruje na jakąś poważną chorobę i umrę lub przytrafi się to moim najbliższym. Boję się też tego, że zmieni się nam sytuacja finansowa i nie będziemy mieli pieniędzy na chleb. Zmartwienia te spędzają mi czasem sen z powiek...
6. Uwielbiam planować - dotyczy to zarówno wydatków jak i wyjazdów wakacyjnych czy też zmian jakie wykonamy w mieszkaniu. Spontaniczne akcje wzbudzają we mnie niepewność...
7. Obgryzam paznokcie. Udało mi się kiedyś zwalczyć ten nawyk i kilka lat tego nie robić ale niestety znowu paznokcie wyglądają okropnie :|

2 komentarze:

  1. Co do dzieci to mam podobne przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobnie jak w drugim punkcie. dzieci tak, mąż nie był tak oczywisty ;) na szczęście jest :)

    OdpowiedzUsuń