środa, 10 lipca 2013

Hegron Cosmetics i kosmetyki do włosów

 O kosmetykach firmy Hegron Cosmetics, których importerem w Polsce jest firma Tenex, pisałam już TU. Chciałabym się podzielić jeszcze opinią o produktach do włosów tej firmy. Udało mi się przetestować szampon BASIC uniwersalny oraz żel spray EXTRA STRONG. Produktów tych używałam aż do całkowitego zużycia a więc udało mi się je dokładnie przetestować.
 W pierwszej kolejności chcę opisać produkt, który w 100% zdobył moje serce. Jest to szampon uniwersalny BASIC. Produkowany jest on na bazie naturalnych składników i zawiera w swym składzie m.in. proteiny mleka oraz prowitaminę B5. Nadaje się on do każdego rodzaju włosów. Szampon BASIC charakteryzuje się delikatnym, przyjemnych zapachem oraz niezbyt gęstą konsystencją. Jest bardzo wydajny - świetnie się pieni przy niedużej ilości szamponu. Najważniejszą jednak zaletą tego produktu jest to jak wpływał na moje włosy. Po umyciu były one miękkie i puszyste ale przede wszystkim znacznie wolniej się przetłuszczały. Mogłam spokojnie myć włosy co 3 dni a nie co 2 (a czasem codziennie). Do tej pory nie udało mi znaleźć szamponu, który równie dobrze zmniejszyłby przetłuszczanie się moich włosów. Dlatego też z czystym sumieniem mogę polecić ten produkt firmy Hegron Cosmetics.

 Drugim kosmetykiem do włosów, który testowałam na sobie był spray EXTRA STRONG. Świetnie nadaje się on do stylizacji włosów. Spray ten zawiera bardzo dużo alkoholu dzięki czemu szybko odparowuje z włosów co pozwala silnie utrwalić fryzurę. Zapobiega to również powstawaniu posklejanych pasemek włosów (co mnie denerwuje przy lakierach do włosów). Duża zawartość alkoholu sprawia jednak, że zapach  tego kosmetyku nie jest zbyt przyjemny ale na szczęście znika bardzo szybko po rozpyleniu. Minusem sprayu EXTRA STRONG jest rozpylacz, który rozprowadza płyn dość szerokim strumieniem - jak dla mnie za szerokim. Trwałość fryzury jest jednak satysfakcjonująca a przede wszystkim o to chodzi w używaniu sprayu EXTRA STRONG i dlatego mogę go polecić :)


post signature

3 komentarze:

  1. Wyroznienie dla Ciebie http://mjakmarcinek.blogspot.com/2013/07/wyroznienie.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam raczej kosmetyków do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak poradziłby sobie z moimi sucho - przetłuszczajacymi się włosami...

    OdpowiedzUsuń