sobota, 13 lipca 2013

Deszczowo

 Od czwartku pogoda zaczęła się u nas niestety psuć. W piątek ledwo zdążyliśmy pozrywać wiśnie przed deszczem... I tak jak zaczęło padać tak pada cały czas z małymi przerwami. Nie przeszkodziło nam to jednak wyruszyć wczoraj wieczorem na spacerek.  Zabawa była super - dzieciaki zadowolone z biegania po mokrej trawie i polu a także skakaniu w kałuży wodno-błotnej ;) Dawno się tak nie uśmiałam jak na wczoraj na widok Fabianka po podskokach w błocie ;)

 Dzisiaj było niestety mniej przerw w deszczu i ze spaceru zrezygnowałam, ponieważ kalosze jeszcze od wczoraj nie zdążyły wyschnąć. Fabianek jednak postanowił wykorzystać chwilę nieuwagi i wyślizgnął się na podwórko w samych skarpetkach gdy nikt nie patrzył :) Dziadek się nad nim zlitował i wziął go na przejażdżkę motorkiem :) Emilka gdy to zobaczyła postanowiła dołączyć do braciszka a ja ruszyłam w pogoń za nimi z aparatem w dłoni :) 


post signature 

9 komentarzy:

  1. U nas też pada, dziś troszkę słonecznie, ale fajnie, że mimo przeszkód pogodowych miło spędzacie czas;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna pogoda nam nie straszna jeżeli tylko dzieciaki są zdrowe ;)

      Usuń
  2. Fabian umorusany błotem wygląda tak uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ten widok bardzo się spodobał :) Zwłaszcza gdy zobaczyłam jego zadowoloną minę ;)

      Usuń
  3. Jakie fajne błotne potworki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia są fantastyczne!!!

    Buszujący w zbożu:) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tak na nich patrzyłam to przypomniał mi się film "Dzieci z pola kukurydzy" ;)

      Usuń
  5. Niezły motorek, ale Fabianek umazany błotem po czubek głowy przebija wszystko!

    OdpowiedzUsuń