czwartek, 8 listopada 2012

Ubranka dla Barbi

 Emilka, jak na dziewczynkę przystało, uwielbia bawić się w przebieranie lalek. Ostatnio sporo czasu spędza na zabawie swoimi dwiema laleczkami Barbi. Niestety nie posiadała do nich ubranek innych niż te, w które te lalki były ubrane. Nie miała więc zbyt wielu możliwości w wymyślaniu jak je ubrać. Postanowiłam więc urozmaicić jej czas spędzany już od ponad tygodnia w domu i zakupić kilka kompletów ubranek dla lalek. Niestety zestawy, które oglądałam w sklepach z zabawkami były bardzo drogie albo wykonane tandetnie i wiedziałam, że przy Emilkowych umiejętnościach od razu się poprują. Brak też u mnie umiejętności do szycia więc sama wykonać ich nie mogłam.Udało mi się jednak znaleźć na Allegro (TUTAJ) niedrogie, ślicznie wyglądające i starannie wykonane ubranka dla lalek Barbi. Oto w jaką garderobę wzbogaciły się lalki Emilki:
- 3 sukienki
- 3 spódniczki
- 2 pary spodni
- 5 bluzek
- 1 kurtkę z czapką i 1 kamizelkę
- 7 torebek
- 4 naszyjniki i 3 bransoletki
Stroje te na lalkach wyglądają następująco:
 Emilka potrafi bawić się w  różne zestawianie ubranek i przebieranie lalek nawet kilka godzin. Sama bez problemu radzi sobie z  zakładaniem ubranek lalkom. Co najważniejsze z ubrankami nic się nie dzieje - nie prują się, nie drą...  A tu Emilka w trakcie zabawy:


post signature

14 komentarzy:

  1. Cóż za kreacje cudne, nic tylko stroić i stroić:) Emilka zaś wygląda na bardzo zadowoloną i zaangażowaniem godnym prawdziwej kreatorki mody wybiera ubranka, cudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Emilka zostanie słynną stylistką mody :)

      Usuń
    2. Zapraszam : https://www.facebook.com/pages/Barbie-WORLD-R%C4%99cznie-szyte-Suknie-Balowe-dla-Barbie/125412424295623

      Usuń
  2. Śliczne te ubranka tak jak mówiłaś:)
    Teraz Emilka będzie miała zajęcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna ale najważniejsze, że naprawdę bardzo starannie obszyte i zszyte :)

      Usuń
  3. pamiętam te cudowne czasy, gdy bawiłam się Barbie bez opamiętania całymi dniami. mama szyła mi ubranka, a gdy troszkę podrosłam sama sobie ze skarpetek coś kombinowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo dobrze pamiętam ten etap swego dzieciństwa :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł z tymi ubrankami na allegro. Muszę przyznać że masz bardzo zdolną córeczkę, moja chrześnica ma skończone 5 lat i ma duże trudności tw ubieraniu lalek barbie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jakoś sobie radzi ale może to zależy od rodzaju ubranek... Te zakłada się naprawde łatwo :)

      Usuń
  5. czasem zastanawiam sie dlaczego ja uroslam, dzieciom tak niewiele do szczescia potrzeba
    piekny usmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne...sama bym się pobawiła ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja proponowałam Emilce wspólną zabawę ale niestety nie chciała ;)

      Usuń