sobota, 24 listopada 2012

Biedronkowe pomysły na prezent

 Wpadły mi ostatnio w ręce gazetki z Biedronki. Jest w nich naprawdę dużo fajnych pomysłów na świąteczne prezenty i to nie tylko dla dzieci ale także dla dorosłych. Oto kilka przedmiotów, które wpadły mi w oko jako podarki dla dzieci małych i dużych:







 



Powyższe propozycje pochodzą z gazetki "Święta bogate w radość":

Tu jeszcze kilka pomysłów biedronkowych:







Pochodzą one z gazetki "Święta bogate w prezenty":


 Mam nadzieję, że może coś się komuś spodoba ;) Ja na pewno kupię Milce grę "Marcheweczka" a Fabiankowi książeczkę dźwiękową "Głośne zwierzęta" lub "Głośne pojazdy" :) Warto przejrzeć powyższe gazetki bo jest w nich jeszcze dużo fajnych rzeczy ;)


post signature

13 komentarzy:

  1. Ja już kupiłam prezent dla synka w Tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam, dużo fajnych rzeczy do dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też oglądałam i wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się strasznie napaliłam na pościele dla dzieciaków, do czasu aż sprawdziłam wymiary 160x200 :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna oferta. Ja koniecznie kupię te drewniane klocki. Książeczka też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klocki widziałam dzisiaj w Biedronce - naprawdę spore pudło :)

      Usuń
  6. Kupiłam małej klocki, ale na Mikołaja :)
    dodam, że od 1 grudnia, ale w Lidlu, będą portfele Wittchen po 149,00 zł. dałam sygnał mojemu M. może zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie sama sobie kupię prezent od męża ;)

      Usuń
  7. mąż dziś jedzie do tesco poz zabwki dla E skorzystać z nocnej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Ja byłam w zeszłym roku ale akurat tych zabawek, które miałam w planie kupić nie było :) W Tesco trzeba bardzo uważać na niektóre "promocje" bo czasem okazuje się, że tą rzecz można dostać na Allegro taniej ;) Ale czasem można faktycznie fajne rzeczy tam wyhaczyć :)

      Usuń
  8. Też mi się podobają niektóre z tych zabawek, może coś synkowi kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oferta Biedronki bardzo mi się podoba i chyba skuszę się na zakup kilku prezentów z tego sklepu :) Można tam często znaleźć naprawdę ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi sie podoba domek dla koników



    OdpowiedzUsuń