czwartek, 15 listopada 2012

Strój zimowy

W końcu i mój synek doczekał się stroju zimowego :) Wczoraj udało mi się kupić butki zimowe skórzane firmy Kornecki. Nie chciałam wprawdzie wydawać na nie aż tyle ile wydałam (130 zł) ale w rozmiarze 21 miałam niestety dla chłopca do wyboru tylko dwie pary. Jedne skórzane na rzepy i zamek oraz drugie z tworzywa sztucznego tylko na rzepy. W obu parach Fabianek dreptał bez problemu po sklepie. Te drugie oczywiście były tańsze i w dodatku w promocji bo była to ostatnia para (cena 55 zł). Dlaczego się więc na nie nie zdecydowałam? Powody były dwa:
- miały bardzo niski przegub i bałam się, że będą uciskać pękatą nóżkę mego Smyka gdy w nich dłużej pochodzi lub gdy założę mu grubszą skarpetkę,
- były zapinane na 3 rzepy więc zakładało się je dłużej niż buty zapinane na zamek a przy dziecku, które nie lubi się ubierać i zawsze przy tej czynności się wyrywa próbując uciec jest to niestety też ważne.
Pomimo ceny buty jednak mi się podobają. Trzymam kciuki aby Fabiankowi noga nie urosła zbyt szybko i aby starczyły mu do końca zimy ;) Zdecydowałam mu się nie kupować drugiej pary butów zimowych. Myślę, że nie będzie na śniegu szalał tyle aby te buty zamoczyć a jeżeli będzie inaczej to wtedy rozejrzę się za zapasową parą ;)
 Kolejnym elementem zimowej garderoby jest kombinezon. Teściowej udało się go upolować w ciucholandzie i nawet nie wiem ile za niego dała ;) Kombinezon niestety nie jest mocno gruby więc na większe mrozy będę musiała się rozejrzeć za czymś na grubym polarze. Poza tym jest on akurat więc niestety niedługo nogawki zrobią się za krótkie... Narazie jednak ten mu w zupełności wystarczy a ja mam trochę czasu aby na spokojnie rozglądać się za czymś większym i cieplejszym :)
 Udało mi się też kupić cieplutką czapkę z szalikiem :)
 Rękawiczek mamy całą kolekcję, zarówno po Emilce jak i po Michałku, więc kupować nie muszę ;)

 A tu jeszcze Emilki druga para butków zimowych, które babcia kupiła jej w Biedronce :)


post signature

17 komentarzy:

  1. Super buciki zarówno Fabianka jak i Emilki:)
    U nas na osiedlu w chinolcu dziś widziałam piękne i grube kombinezony zarówno jedno jak i dwu częściowe. Warto się może obejrzeć za czymś takim na jeden sezon?:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyjedzie moja mama to udam się z nią na łowy bo P. się nie chce ze mną po sklepach jeździć ;)

      Usuń
  2. butki koroneckieo są świetne, nie do zdarcia, mam y po kuzynie a są jak nowe

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam złe doświadczenia z tymi butami... w jesiennych język uciekał cały czas do przodu....Filek ma wysokie podbicie i wydawały się świetnie dopaasowane, ale jednak...nie ta nóżka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Emilki się sprawdzały :) Zobaczymy jak będzie u Fabianka bo ma jednak inną nóżkę :)

      Usuń
  4. czasami w lidlu czy biedronce można kupić prawdziwe skarby dla dzieci. śniegowce będą w sam raz na zimę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) A jeszcze jak za daną rzecz nie trzeba płacić bo dostało się w prezencie to już w ogóle fajnie ;)

      Usuń
  5. Buciki super. Ja zawsze mam problem z kupnem butów dla Jaśka, synek na tłuściutką stopę i wysokie podbicie a na takie stópki w sklepach zbyt dużego wyboru butów nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościć udanych zakupów :D Buty super, mam nadzieję, że okażą się być warte swej ceny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie Fabianowi się w nich dobrze chodzi :) Zobaczymy co będzie gdy spadnie śnieg ;)

      Usuń
  7. Widze, ze jestescie gotowi na nadejscie zimy. My jeszcze nie mozemy znalezc odpowiednich rekawiczek i szala. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Wam się znaleźć coś fajnego zanim nadejdą mrozy :)

      Usuń
  8. Sliczne te buciki, i Emilkowe i Fabiankowe!
    ja tez chcialam kupic kombinezon Mikolajowi, ciagle cos mi nie pasowalo.... takze ostatecznie postawilam na kurtke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że uda mi się znaleźć też gruby kombinezon :) Wydaje mi się, że będzie mu wygodniej niż w kurtce... No ale zobaczymy co uda się upolować ;)

      Usuń