piątek, 2 listopada 2012

Pomysł na prezent dla dziecka

 Zaczął się listopad. Co za tym idzie coraz bliżej są Święta Bożego Narodzenia... Nie wiem jak Wy ale ja już w listopadzie zaczynam się zastanawiać nad tym co komu mogłabym podarować pod choinkę czy na Mikołajki :) Niestety wymyślanie podarunków należy tylko i wyłącznie do mnie - P. się tym w ogóle nie zajmuje i nie interesuje go to ani trochę... Ja natomiast bardzo lubię wyszukiwać przedmioty, które mogą sprawić rodzince przyjemność :) Wprawdzie idziemy na spore ułatwienie, ponieważ od kiedy mamy dzieci (a co za tym idzie dużo więcej wydatków) prezenty kupujemy nie każdemu z osobna a jeden wspólny na jedno małżeństwo :) Dzieciaki oczywiście dostają każdy swój prezent :) Na Mikołajki kupujemy natomiast prezenty tylko dla dzieci :) Pomimo to i tak nie jest to takie proste aby znaleźć coś co przypasuje danej parze... Z moją rodzinką mam dodatkowo taki układ, że składamy się na prezenty aby móc kupić coś droższego i fajniejszego. Poza tym szybciej udaje nam się wspólnie ustalić co kupujemy :)
Udało mi się już znaleźć kilka pomysłów na prezenty dla dzieci. Oto co wymyśliłam.dla dzieciaków w wieku 3-4 lata.  Dla Emilki:
- gry
Gra Spadające małpki
Gra planszowa W lesie, W sadzie
- zabawki
Ubieranka na magnesy

Zdalnie sterowany Kabriolet
 - zabawki edukacyjne
Laptop
lub
Laptop
 Dla mojego chrześniaka Michałka:
- gra
Gra Wesołe wędkowanie

- puzzle
Puzzle CzuCzu
 - zabawki
Wędka z rybkami
Zdalnie sterowany Zygzak McQueen
 - zabawka edukacyjna
Wesołe przedszkole
Dla chłopców w wieku 1-2 lat, a więc dla Fabianka i  Adasia (chrześniaka P.), wyszukałam:
- zabawki
Gadająca skrzynka na narzędzia
Zestaw hydraulika
Książeczka edukacyjna
Mata muzyczna
Laptop
Książeczka dźwiękowa
 Na pewno jestem zdecydowana na zakup gry "W lesie" i "Spadające małpki" jako prezent nie tylko dla Emilki ale także dla nas :) Z pozostałych pomysłów myślę, że zdecyduję się na gadające narzędzia dla chłopców i laptop dla Milki - ale jeszcze nie wiem które dokładnie. Co do calej reszty to jeszcze nie wiem co zostanie a co odpadnie bo niestety nie jestem w stanie kupić wszystkiego. Zresztą co za dużo to nie zdrowo ;) Mam nadzieję, że P. pomoże mi się zdecydować co wybrać :) 
Teraz trudniejsze zadanie - wymyślenie prezentów dla dorosłych :|


post signature

27 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podobała zawsze gra Grzybobranie :) I zestaw narzędzi z Fisher Price fajnie się prezentują, Khadija na swoim blogu ostatnio o nich pisała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zatem do niej zajrzeć i zobaczyć jak się u niej sprawdziły te zabawki :)

      Usuń
  2. zaintrygowały mnie ubranka na magnesy, muszę dokładniej się przyjrzeć, bo mam dwie czteroletnie dziewczynki do obdarowania w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas Mila bawi się podobnym zestawem ale z ubrankami z papieru przyczepianym na papierowe zakładki - córa złości się bo ubranka odpadają albo w ogóle nie idzie ich przyczepić bo zakładki są źle ustawione :| Taki zestaw na magnesy eliminowałby problem kłopotliwych zakładek ;)

      Usuń
  3. Kilka rzeczy mi się spodobało, ale Wojtuś chyba jeszcze za malutki na nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za rok będzie już większy więc może na następne święta ;)

      Usuń
  4. My mamy spadające małpki. Mój syn je uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie to słyszeć :) Mam więc nadzieję, że Mili też się spodobają :)

      Usuń
  5. Spadające małpki są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P. też się nimi zachwycił gdy zobaczył moje propozycje :)

      Usuń
  6. Ta skrzynia mi się podoba i chyba pomyślę o swoim urwisie:)
    A jak wymyślisz prezenty dla dorosłych to też coś napisz bo ja szukam inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś fajnego wymyślę to na pewno napiszę :)

      Usuń
  7. te wesoły małpki na pewno ucieszą nie jedno dziecko ;) nawet te i już starsze bo każdy lubi się bawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak patrzę na te propozycje i powiem Ci, że chyba coś odgapię dla naszej Ani, bo juz powoli robimy list do Mikołaja który chcemy rozesłać po rodzinie co by uniknąć niechcianych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swoją rodzinką też ustalam co by się przydało :) Nie mam jednak odwagi zaproponować takiego układu rodzince P. :| Może zrobienie tego w formie listu do Mikołaja to dobre rozwiązanie :)

      Usuń
    2. korzystasz może ze strony listodomikolaja.pl ? Bo koleżąnka mówiła mi, że tam można właśnie napisać z dzieckiem list do Mikołaja, a potem jak ono sobie wybierze prezenty, to rodzić dostaje na maila kopię "marzeń" którą może właśnie potem rozesłać po rodzinie, mało tego, można na takiej liście rezerwować co kto kupi, jak kiedyś na listach prezentów ślubnych. Sama nie próbowałam, ale chyba się skuszę, juz w końcu miesiąc do Mikołajek ;) A Zygzak Mcqueen to faworyt mojego M. juz od dłuższego czasu ;)

      Usuń
    3. Dzięki za informację na temat tej stronki - na pewno na nią zajrzę :)

      Usuń
  9. super prezenty, moze sie na jakis skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś zaproszona do zabawy Liebster Blog, zapraszam : http://book-and-cooking.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowana ubranka na magnesy :)
    także lubię robić prezenty. zadowolenie najbliższych jest bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły na prezent :)
    Zawsze byłem zdania, żeby robić praktyczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie kupię taki samochód na sterowanie dla lalek niebieski?

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysły na prezent :) Tylko pytanie gdzie te wszystkie zabawki pomieścić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o prezenty dla dzieci, moim zdaniem na prawdę warto jest zajrzeć do oferty sklepu https://topgadget.pl/sklep/dziecko/. Mają tu spory wybór różnych wartych uwagi gadżetów dla dzieci i na pewno bez problemu znajdziecie coś dla swojej pociechy

    OdpowiedzUsuń