czwartek, 31 maja 2012

MAM - Feeding Set

 Jakiś czas temu wspominałam (o tutaj), że otrzymaliśmy od firmy MAM kilka produktów do przetestowania. Pierwszym produktem, który przetestował Fabian jest zestaw Feeding Set składający się z dwóch części:
- miski Feeding bowl
 - łyżeczki Soft Spoon z czujnikiem ciepła
Oba elementy zestawu są bardzo estetycznie wykonane. Miseczka podzielona jest na dwie części dzięki czemu można zabrać ze sobą zarówno obiadek jak i deserek. Szczelna przykrywka uniemożliwia rozlanie się zawartości. Miseczka nie jest duża za to dość głęboka więc bez problemu pomieści w jednej przegródce porcję obiadku (125 g). My w miseczce zabieramy najczęściej na spacer ugotowane warzywa w kawałkach i ciasteczka dla niemowląt :) W domu natomiast służy nam do podawania obiadku :)
Co do łyżeczki to jest po prostu rewelacyjna. Fajną opcją jest zmiana koloru na biały gdy danie jest ciepłe. Fabian lubi jednak bardziej ciepłe jedzonko niż zimne więc kolor łyżeczki zmienia nam się zawsze w trakcie ciepłych dań :) Łyżeczka jest w całości świetnie wyprofilowana. W rączce łyżeczki znajdują się dwa wycięcia, które ułatwiają wygodne jej trzymanie w dłoni. Wygodne jest również to, że rączka łyżeczki wygięta jest pod większym kątem niż w innych łyżeczkach dla dzieci. Pozwala to na dużo wygodniejsze jej trzymanie w trakcie manewrowania łyżką do buzi dziecka. Nawet Emilcia sobie radziła z karmieniem Fabianka ;) Zaletą łyżeczki jest jeszcze to, że jest dość wąska i głęboka co w efekcie pozwala na nabranie odpowiedniej ilości jedzonka oraz łatwe wprowadzenie go do malutkiej buźki naszego dzieciątka :) Odkąd mam tą łyżeczkę to karmię Fabianka tylko nią :)
Minusem zestawu jest to, że nie można łyżeczki przymocować do miseczki co ułatwiłoby jej szybkie odnalezienie w torbie :) Dla większych głodomorków pojemność jednej części miseczki może być za mała. Nam jeszcze starcza ale przy rosnącym apetycie mojego synka będziemy ją zapewne wkrótce wykorzystywać wyłącznie do przekąsek spacerowych ;) Jeżeli chodzi o łyżeczkę to niestety zmieniła kolor na lekko pomarańczowy dzięki obiadkom ze słoiczków. Jest to widoczne zwłaszcza wtedy gdy łyżeczka zmienia barwę pod wpływem ciepła. Taki los spotkał jednak wszystkie gumowe przedmioty z którymi miała styczność buzia brudna od obiadku ze słoiczka ;)
Reasumując jestem bardzo zadowolona z zestawu Feeding Set i z czystym sumieniem mogę go polecić. W sklepie internetowym MAM zestaw ten kosztuje 28,70 zł i naprawdę wart jest tej kwoty :) Zostając fanem MAM można uzyskać 20% rabat na zakupy w sklepie internetowym MAM - wystarczy kliknąć na baner znajdujący się po lewej stronie mojego bloga :)

2 komentarze:

  1. Byłam, widziałam, obmacałam:) Wygląda fajowo:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda rzeczywiście rewelacyjnie. pomysł też dobry.
    ale Emilia już od dawna je większe porcje.

    OdpowiedzUsuń