sobota, 26 maja 2012

Jestem mamą...

To już czwarty Dzień Mamy, który mogę w pełni świętować :) Uwielbiam bycie mamą. Było to największym moim marzeniem już od momentu gdy byłam dzieciakiem i bawiłam się lalkami. Ulubionym sposobem spędzania wakacji były dla mnie wyjazdy do cioć lub kuzynek, które miały małe dzieci i pozwalały mi się nimi opiekować :) Dzieciaki sąsiadek też brałam na spacery i pilnowałam ich na podwórku :) Nawet gdy leżałam w szpitalu (a zdarzało mi się to dość często pod koniec podstawówki i na początku szkoły średniej) to na sali miałam zawsze małe dzieciaki bo pielęgniarki wiedziały, że się nimi zajmę, zabawię, nakarmię :) Gdyby życie było lżejsze to na pewno zdecydowałabym się na więcej dzieci niż dwoje... :)

Podobają mi się słowa piosenki Natalii Niemen "Jestem mamą":

Mam nadzieję, że uda mi się dobrze wychować dzieci i będę dla nich zawsze wsparciem. Pragnę aby powstała między nami przyjaźń, która zaowocuje zaufaniem z obu stron. Po prostu chcę być taką mamą jaką jest moja najukochańsza mamusia :) Wiem, że zawsze mogę na nią liczyć - zawsze mnie wysłucha, doradzi i pomoże jak potrafi. I nawet gdy zdarzy nam się nie zgadzać ze sobą lub posprzeczać to szybko dochodzimy do porozumienia. Kocham Cię mamo :)

5 komentarzy:

  1. Jestem przekonana, że uda Ci się świetnie wychować Twoje maluchy, na mądre, pewne siebie i szczęśliwe osoby:) Ponieważ wnioskując po tym co czytam, jesteś świetną, czułą i rozumiejącą mamą:)Dużo szczęścia i miłości dla całej Waszej fantastycznej i jakże uśmiechniętej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia z okazji dnia mamy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jesteś podobna do swojej Mamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego an co najlepsze w tym szczególnym dniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za banaly.....Rob swoje i tyle, a czas sam pokaze jaka jestes mama...

    OdpowiedzUsuń