czwartek, 24 stycznia 2013

Ralph Demolka - czyli wyprawa do kina

 Wybrałam się dzisiaj z Emilką i Michałkiem do kina na bajkę "Ralph Demolka". Wyjście okazało się sukcesem - dzieciaki zadowolone i nawet ja się świetnie bawiłam :) Sala kinowa wypełniona po brzegi. Dawno nie widziałam takich tłumów w kinie - no ale trwają ferie zimowe więc nic dziwnego ;) Przed salami kinowymi dzieciom rozdawano Petitki Lubisie Śniadanko i lizaczki :) Przy kasach natomiast dzieci dostały kartki pocztowe z bohaterami bajki. Niby nic wielkiego ale dla dzieciaków były to dodatkowe atrakcje ;)


post signature

12 komentarzy:

  1. Dzieciaczki jak przejęte bajką siedzą! :) Miły widok.

    OdpowiedzUsuń
  2. a babcia pewnie z Fabiankiem została :)
    to mieliście udane wyjście, zazdroszczę, bo w kinie bardzo dawno nie byłam, więc i na bajkę bym z chęcią poszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - babcia dyżurowała przy Fabianku ;) Jeszcze troszkę i Będziesz chodziła z Emilką na bajki do kina ;)

      Usuń
  3. nie mogę się doczekać kiedy ALa będzie się nadawała do wyjścia do kina bo z Pawłem to ja sobie nie pochodzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nawet z Fabianem byłam w kinie - poszłam na seans w tygodniu do południa i byłam na sali praktycznie tylko ja, Emilka i Fabian :) Także można nawet z niemowlakiem iść do kina i to niekoniecznie na bajkę ;)

      Usuń
  4. Fajnie tak wyjść do kina na baję, i to na jakim ekranie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny dzien mieliscie :)
    Ja osobiscie nie oge sie doczekac, az bede mogla z Mikusiem do kina sie wybrac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super są takie wyjścia z dziećmi - ten zachwyt na ich buźkach i radość :)

      Usuń