sobota, 12 stycznia 2013

Prezent na Dzień Babci i Dziadka

  Zbliża się Dzień Babci i Dziadka. Odkąd na świecie pojawiła się Emilka na to święto przygotowuję w prezencie dla babć i dziadków kalendarz ścienny. Każdy miesiąc posiada zdjęcia dzieci z odpowiedniego miesiąca roku poprzedniego i tak np. strona maj 2013 ma zdjęcia z maja roku 2012 :) Jeden egzemplarz robię również dla nas aby powiesić go w przedpokoju a gdy rok się skończy schować w pudle z pamiątkami :) Oto tegoroczny projekt przekazany do wydrukowania:

 Do kalendarzy Emilka zrobi jeszcze laurki, do których dołączymy odciski rączek dzieciaków :) W przedszkolu w czwartek będzie też występ dzieci dla babć i dziadków :)


 Czuję się już dużo lepiej - w końcu odzyskuję energię :) Dzisiaj nawet trochę ogarnęłam mieszkanie ;) Kaszel nadal mnie męczy ale wierzę, ze antybiotyk sobie z nim poradzi. Fabianek dalej gorączkuje ale kaszel ma już jakby troszkę mniejszy. Emilcia za to szaleje jakby była już całkiem zdrowa ;)
Mam nadzieję, że podobają się Wam estetyczne zmiany na blogu ;)


post signature

18 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, taki kalendarz na pewno ucieszy każdą babcię:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. My kalendarze podarowaliśmy pod choinkę - robią furorę w rodzinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nasz 4 kalendarz, który wręczymy :) Zawsze bardzo się podobają :)

      Usuń
  3. Właśnie chciałam się zapytać kto Wam taki ładny szablon zrobił?:) Mi się podoba.
    kalendarze jak zawsze boskie - masz ty kobieto tą rękę do takich rzeczy.

    A jak się już lepiej czujesz i zdrowiejesz to odpisuj na smsy!!! :)No!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez nad kalendarzem mysle:)) ale to juz na 2014 chyba:P
    zapraszam do mnie po wyroznienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniały!! Jak Ty to zrobiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł...my pod choinkę daliśmy dziadką kubki ze zdjęiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysł, też myślałam o kalendarzach, ale oczywiście za późno się za to zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej pracochłonne jest wybranie zdjęć ;)

      Usuń