niedziela, 30 grudnia 2012

Sobotnia impreza i ciąg dalszy chorowania

 Wczoraj wieczorem byliśmy na imprezce urodzinowej mojej szwagierki Kasi i jej męża Adama. Była z nami Emilka - Fabian został w domu z babcią i ciocia z racji przyjmowanego antybiotyku. Długo na urodzinach nie zabawiliśmy bo jedynie od 18 do 22. Była to jednak pierwsza impreza na której mogłam się w 100% skupić na rozrywce i rozmowach z dorosłymi a nie na bieganiu za dzieckiem i pilnowaniu aby czegoś nie zbroiło :) Emilka szalała z nową koleżanką w tym samym wieku (Kingą) lub jej pieskiem (Gają). Nie musiałam więc poświęcać jej swojej uwagi :) Wyjście to dało mi więc dużo więcej niż cały dzień spędzony na imprezie ale z dwójką dzieci ;)

 Nasze plany Sylwestrowe stoją pod coraz większym znakiem zapytania. Spowodowane jest to samopoczuciem Fabianka. Wprawdzie kaszel prawie mu zniknął więc są duże szanse na to, że jutrzejsza kontrola u pediatry wykaże zdrowe oskrzela. Pojawił się jednak nowy problem - w ciągu ostatnich dwóch nocy Fabian kilka razy wymiotował. Dzisiaj też już raz były wymioty :( Strasznie martwi mnie jego samopoczucie - mokry kaszel, kaszel, brak apetytu, wymioty, marudzenie... Nie wiem już czy to kolejne choróbsko, dalszy ciąg tej samej choroby czy też reakcja na przyjmowany antybiotyk :(


post signature

11 komentarzy:

  1. Zdrówka dla Fabianka!
    A imprezka pewnie udana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się dobrze bawiliście:) Ważne jest abyś mogła czasem odpocząć od tego całego domowego szaleństwa:)

    Zdrówka dla Fabianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - takie oderwanie było mi naprawdę bardzo potrzebne :)

      Usuń
  3. Jejku to życzę zdrówka dla Fabianka aby jutro było już dobrze!!!
    Fajnie, że odpoczęłaś i cieszyłaś się imprezą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie często jest okazja do takiego imprezowania :)

      Usuń
  4. Zdrówka dla maluszka!

    OdpowiedzUsuń