sobota, 29 grudnia 2012

Odnalezione wspomnienie i szał ciucholandowy

 Biegałam dzisiaj z P. po ciucholandach w poszukiwaniu strojów na Sylwestra. Impreza ma być tematyczna - Czar PRLu :) Udało mi się znaleźć sukienkę i pasek za 7,50 zł, w której wyglądam po prostu komicznie... No ale taka była wtedy moda ;) Dla P. znaleźliśmy super koszulę za 2,50 zł :) W szafie rodziców wyszperaliśmy pasującą do tematu marynarkę. Musimy jeszcze pomyśleć nad spodniami i będziemy gotowi do imprezowania :) Dzieci można przebrać jak się chce więc Emilka oczywiście zażyczyła sobie strój królewny :) Udało mi się znaleźć śliczną sukienkę dla niej za 20 zł. Dla Fabianka jeszcze nic nie wymyśliłam... Zdjęcia pokażę po Sylwestrze ;)
 W czasie Świąt udało mi się odnaleźć na komputerze teścia już od dawna poszukiwane nagranie pierwszego spotkania Emilki z Fabiankeim. Oto ono:
3.10.2011 Pierwsze spotkanie Emilki i Fabianka


post signature

17 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać aż zobaczę Wasze fotki!!! My też mieliśmy iść na bal przebierańców ale nic nie wyszło:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, ze my dotrzemy - w poniedziałek jeszcze mamy kontrolę u pediatry i dużo zależy od jej wyniku...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie - ale powinno być wesoło i kolorowo ;)

      Usuń
  3. Chyba tam powinien być 2011 rok?
    Ten filmik to piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj oj to czekam z niecierpliwoscia na fotki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że będzie się czym chwalić ;)

      Usuń
  5. Ależ mnie rozczulił ten filmik... Cudowna pamiątka magicznej chwili... I Emilka taka słodka aż się napatrzeć na nią nie mogę:)
    Fantastyczny pomysł z tym sylwestrem przebieranym, na pewno będziecie się świetnie bawić:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten filmik - za każdym razem gdy go oglądam to jestem mega wzruszona :)

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że się pokażecie w przebraniach :)

    A oglądając filmik się wzruszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwoscia na PRL-owska odslone Detynkowa :)
    Filmik wzruszajacy... ile wtedy miala Emilka?

    OdpowiedzUsuń