piątek, 19 października 2012

Wyniki candy

  Zainteresowanie moim pierwszym candy przerosło moje najśmielsze oczekiwania :) Bałam się, że nie zainteresuje nikogo a tu taka niespodzianka ;) Chęć przygarnięcia książki "Zwyczajny facet" wyraziły 42 osoby, "Droga do Różan" 56 osób, "Jedz Módl się Kochaj" 54 osoby a "I Ty możesz być super tatą" 26 osób :) Oczywiście większość osób zgłaszała się do więcej niż jednej książki. Nie przedłużając jednak... 
W końcu udało mi się dzisiaj namówić Emilkę do pomocy przy rozlosowaniu książek. Oto wyniki:
1. "Zwyczajny facet" M. Kalicińska
2. "Droga do Różan" B. Ziembicka
3. " Jedz Módl się Kochaj" E. Gilbert
4. "I Ty możesz być super tatą" D. Zawadzka

 Gratulacje! 

 Proszę zatem aby Trojanda, Andzik (andzik1@onet.pl), Bahari oraz ilapop przesłali swoje adresy korespondencyjne na mojego maila: detynkowo@wp.pl.


post signature

14 komentarzy:

  1. Wow
    Gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilapop znowu wygrała grrr :D Gratulacje dla zwyciężcyń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi dzis nawet 2 razy sie dowiedziałam o wygranych :) jeszcze płyty się udało wygrac :)

      Usuń
  3. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki :)) bardzo sie ciesze, bo ten tydzien pechowy był

    OdpowiedzUsuń
  5. w piatek przyszła paczuszka!! dzieki :)) ps dziekujemy za pyszny dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń