poniedziałek, 10 września 2012

Targi Chłopskie w Olsztynku

Wczoraj była u nas piękna słoneczna pogoda. Postanowiliśmy więc ten fakt wykorzystać i udaliśmy się na Targi Chłopskie do Skansenu w Olsztynku. Towarzyszył mi i dzieciakom mój teść. P. w tym czasie został w domu i malował duży pokój :) Wypad za miasto bardzo się udał - dzieciaki się wybiegały a ja podładowałam akumulatory po dość ciężkich minionych 2 tygodniach ;) Udało mi się też porobić trochę zdjęć ;) Uchwyciłam m.in. to co Emilka i Fabianek robią już razem jako brat i siostra ;) A co mogą robić?
- pobawić się w berka - ostatnio gonienie Emilki i szarpanie jej za bluzkę to jedna z ulubionych zabaw Fabianka
 - mogą się karmić - Emilka od początku lubiła Fabiana karmić. Ostatnio on zaczął się jej rewanżować i karmi ja chrupkami ;)
 - mogą się ściskać i tulić - niestety czasem jedno z nich nie ma to ochoty co wcale nie przeszkadza temu drugiemu :)
 - mogą po prostu posiedzieć obok siebie a czasem bawić się jedno obok drugiego :)
 - mogą razem raczkować...
 - mogą chodzić za rękę - chociaż narazie jest to bardziej ciąganie Fabianka za rękę przez Emilkę
 - mogą razem zwiedzać nowe tereny i np. posiedzieć w skrzyni pełnej jabłek, które można nadgryzać i wyrzucać na trawnik ;)

A tu jeszcze kilka innych fotek z wczorajszego wypadu:
 
post signature

12 komentarzy:

  1. heh Twoje maluszki maja takie słodkie buźki, takie fajnieutkie kluseczki małe :) heh - nie pisze złośliwie, po prostu śliczności małe :)


    a co do wypadu - super ze sie udał !! ja kocham takie targi, festyny itp:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię takie festyny i różne występy folklorystyczne :)

      Usuń
  2. ewidentnie po zdjęciach widać że przede wszystkim dla dzieci wypad się udał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedactwa po chorobie szczególnie mocno spragnione świeżego powietrza :)

      Usuń
  3. Ale Fabian już duży, Emilka też się nim opiekuje ;) Zapraszam na konkurs : http://book-and-cooking.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-firma-prymat.html Do wygrania atrakcyjne nagrody ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabianek taki dorosły się już wydaje. mieć rodzeństwo to jest TO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę się, że się ze sobą zaczynają dogadywać i robić coś razem :)

      Usuń
  5. Rewelacyjni są i w końcu nie ma to jak rodzeństwo, fantastyczne, że mają siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też się wybierałam ale Paweł zamulił bo późno wrócił z wieczoru kawalerskiego:) A miałam plany kupić parę wiklinowych rzeczy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bo było bardzo sympatycznie - nawet wiatrak uruchomili :)

      Usuń