niedziela, 23 września 2012

Candy

 Wrzesień jest dla mojej rodziny miesiącem, w którym bardzo dużo się dzieje. Jest to najbardziej obfity w przeróżne okazje miesiąc w ciągu całego roku :) Co moja rodzinka świętuje w tym miesiącu? 
- Naszą 4 rocznicę ślubu cywilnego i 3 rocznicę ślubu kościelnego
- 1 urodziny Fabianka
- Emilka skończyła 3,5 roku
- 4 rocznica przeprowadzki do własnego mieszkania
- A poza tym: urodziny mojego chrześniaka, urodziny mojej teściowej, rocznica ślubu moich teściów :)
Zbliża się też 7 rocznica mojej znajomości z P. - 16.10. Dlatego też postanowiłam zrewanżować się za liczne rozdawajki i zabawy, w których mogłam wziąć udział na Waszych blogach. Organizuję zatem pierwsze candy na moim blogu, które będzie trwało właśnie do 16 października :) Niestety nie mam talentu jeżeli chodzi o szycie, malowanie, dekupaż czy inne umiejętności, którymi może się pochwalić wiele z Was. Nie interesuję się też za bardzo kosmetykami - mam kilka na krzyż, które kupiłam przy okazji większych imprez na które trzeba było się upiększyć oraz kilka które otrzymałam w prezencie. Czym więc mogłabym się z Wami podzielić? Postanowiłam sprezentować to co lubię najbardziej - książki :) Mam nadzieję, że znajdą się chętni na którąś z nich. Książki pochodzą z mojej biblioteczki a co za tym idzie były przeze mnie przeczytane. Nie są jednak zniszczone  i ich stan oceniam na idealny. Mam więc nadzieję, że nie będzie Wam to przeszkadzało...


Candy trwa od dzisiaj do 16.10.2012 roku do godziny 23:59. 
Maszynami losującymi będą Fabianek i Emilka. Losowanie odbędzie się najpóźniej 3 dni po zakończeniu candy. Aby wziąć w nim udział wystarczy wyrazić taką chęć w komentarzu pod postem podając tytuł książki którą chcielibyście otrzymać - można zgłosić chęć zdobycia każdej z książek. Należy podać również swój adres mailowy :) Wygraną książkę wysyłam tylko i wyłącznie na adres na terenie Polski!

Będzie mi miło jeżeli dodacie mój blog do obserwowanych. Nie jest to jednak warunek konieczny do wzięcia udziału w rozdawajce - zróbcie to tylko jeżeli podoba się Wam u mnie i będziecie do mnie zaglądać :) Zachęcam również do umieszczenia informacji o candy na swoim blogu :)

Do każdej książki postaram się dorzucić coś słodkiego :) A oto wspominane ksiażki:
1. "Zwyczajny facet" M. Kalicińska - Czasem kopnięcie losu przynosi nam wyzwolenie... Pozbawiony pracy Wiesiek dowiaduje się od swego kumpla, że jest dobra praca, ale daleko poza domem. Przyjmuje ją z wątpliwościami i nadzieją, zresztą skorzystałby z każdej szansy, byle przerwać poniżający stan pałętania się po domu, bycia utrzymankiem własnej żony. Silne i prawdziwe męskie przyjaźnie pozwalają mu z humorem i dystansem przeżywać życiowe porażki i uwierzyć, że trzeba iść naprzód i poszukiwać sensu życia, nawet gdy wszystko jest przeciw i ma się ponad pięćdziesiąt lat. Los bywa szczodry... W jesiennych barwach Mazur oraz w zimowym krajobrazie Finlandii Wiesiek odnajduje nieznane mu dotąd znaczenie miłości - dojrzałej i mądrej - i kobietę, której tak długo szukał.
 2. "Droga do Różan" B. Ziembicka - Wszystkie chcemy kochać i być kochane. Ta historia, która zaczyna się w latach dwudziestych, a kończy współcześnie, jest właśnie o tym. O mężczyznach, którzy pozwalają się kochać, i o tych, którzy nas kochają. O miłości, zdradzie, samotności. O przyjaźni i wspólnym piciu herbaty z cynamonem. O ogrodach, tajemnicach krakowskich zaułków i gotowaniu. O nas, bo każda z nas ma swoje Różany.
 3. " Jedz Módl się Kochaj" E. Gilbert - Elizabeth Gilbert przed trzydziestką miała wszystko, o czym powinna marzyć nowoczesna kobieta: męża, dom za miastem, dobrą pracę. Mimo to nie była ani szczęśliwa, ani spełniona. Przeżyła rozwód, ciężką depresję i nieszczęśliwą miłość. A potem zaczęła szukać siebie na nowo.
 4. "I Ty możesz być super tatą" D. Zawadzka - Książka adresowana jest do ojców, przyszłych i tych, którzy maja już dzieci, ale jeszcze niepewnie czują się w swej roli. Pokazuje jak ważna jest i jak wdzięczna może być rola ojca. Autorka pomaga zrozumieć, co zmienia się w rodzinie w momencie pojawienia się dziecka, jak zmieniają się relacje z partnerką. Podpowiada jak zrozumieć potrzeby dziecka, partnerki, jak przetrwać pierwsze rodzinne burze. W książce czytelnik znajdzie szereg konkretnych wskazówek (zadania do wykonania) jak budować zaufanie we wzajemnych relacjach z dziećmi, zaspokajać ich potrzeby. Dowie się jak bawić się z dziećmi, żeby czas spędzony z nimi był wartościowym, twórczym i radosnym przeżyciem. Lektura obowiązkowa dla wszystkich ojców.

Zapraszam!


post signature

104 komentarze:

  1. Ja poluję na ,,Jedz Módl się Kochaj" . Kruszynka - obserwuję ;) Baner zaraz dodam na Book.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super - bałam się, że nikogo nie skuszę na candy u siebie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A jakie książki Cię interesują? :)

      Usuń
    2. Oczywiście wszystkie, a co :P

      Usuń
  3. Ja też się zapisuję. Na książkę Kalicińskiej- Zwyczajny facet.
    Mój mail - evelyn83@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem chętna na książeczki! Zwłaszcza na "Jedz Módl się Kochaj". Juz od jakiegoś czasu chciałam ją przeczytać a tu taka okazja się trafiła:)
    Mój mail: bielecka.ewa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    Najchętniej po "Zwyczajny facet" :)
    Mój mail: magdalenardo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,Jedz Módl się Kochaj"
    Mój maila: pavlinkaaa@gmail.com
    Obserwuję jako: helka

    Banerek zaraz dodam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam apetyt na książkę M. Kalicińskiej "Zwyczajny facet" Obiecuję, że pochłonę ją raz dwa:)
    Mój mail: bajkowechwile@gmail.com
    Obserwuję jako Konwalia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie wrzesień też ważny miesiąc, moje urodziny :)
    staję w kolejce po candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A która książka Cię interesuje? Czy też może wszystkie trzy? :)

      Usuń
    2. Kalicińska i Super Niania :) już dodaję banerek.

      Usuń
  9. Ja też staję w kolejce, a nawet w dwóch ponieważ interesuje mnie zarówno "Zwyczajny facet", jak i "Jedz Módl się Kochaj"
    Pozdrawiam
    patka023@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja sie zapisuje!
    Stoje w kolejce po Zwyczajnego faceta i Droge do Rozan :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się po "Drogę do Różan" oraz "Jedz, módl się, kochaj".
    Mój e-mail: sylwiapis@wp.pl
    Podlinkowany baner znajduje się w odpowiedniej zakładce na moim blogu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się zapisuję oczywiście bo książki kocham całym sercem. Wybieram Zwyczajnego faceta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana przecudne candy, ja przygarne cokolwiek, bo sie nie moge zdecydowac:) 2,3,4 sa faworytami:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chętnie się zapiszę na Supertatę i na drogę do różan :) Chętnie jeszcze tu zajrzę jak znajdę wolną chwilkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się po wszystkie książki :D
    kluski_z_makiem@spoko.pl
    http://recenzentka-fawelotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozgoszczę się w kolejce ze wskazaniem na "Drogę do Różan" . Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpadłam na chwilę, ale zostanę na dłużej:) Jeśli mogę to chętnie się dopiszę:) Miło mi będzie gościć u siebie "Drogę do Różan" lub "Jedz, módl się, kochaj":)
    Zapraszam do siebie
    realizacjamarzen1.blogspot.com
    realizacjamarzen@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przygarnęłabym "Drogę do Różan";)
    azumi.90@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się! :) obserwuję, banerek na moim blogu w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    mail oliwkowepasje@gmail.com

    zapisuję sie na "Drogę do różan" i "Jedz módl się kochaj"
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to i ja sie zgłaszam !! :)
    ale nie wiem jaka ksiazeczke wybrac :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Książkom się nie oprę :). Zgłaszam się do Ziembickiej i Zawadzkiej, a banerek już wklejam na www.maminkowo.blogspot.com. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chce jedz módl się kochaj . Nie znam ale myślę że poznam . nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również z chęcią zgłaszam się po wszystkie książeczki :) Szczególnie interesuje mnie "Jedz, módl się, kochaj"! :) Ale na wszystkie mam chrapkę :P
    Pozdrawiam serdecznie!
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    -"Jedz, módl się, kochaj"
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham książki, więc wyrażam chęć! Na "Drogę do Różan". Ale "Zwyczajny facet" też mnie kusi. aleksseb@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam książki więc i ja się zapiszę ;) chętnie przeczytałabym " Jedz Módl się Kochaj" E. Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się po "Jedź módl się i kochaj" oraz "Droga do Różan". sardegna@poczta.onet.eu
    baner jest na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się po "Zwyczajny facet" i "Drogę do różan". ;) Oby dopisało szczęście!
    a_4marca@o2.pl ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że tu trafiła.
    Proszę o "Zwyczajnego faceta."lub "Jedz ....."
    "Drogę do Różan mam
    gut.anna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja się zgłaszam. Mnie interesuje książka o "I ty możesz zostać super tatą"

    Zapraszam do siebie na bloga i urodzinowe Candy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Najchętniej przygarnęłabym "Zwyczajny facet" M. Kalicińska

    madzasta0801@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam! Już dawno Twój blog jest umieszczony na moim mjakmamajasia.blogspot.com w kategorii czytam.

    Ucieszyłabym się z jakiejkolwiek książki, bardzo trudno jest mi coś wygrać.
    Pozdrawiam ankam101@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się do "Zwyczajny facet" i "I Ty możesz być super tatą".
    Dodałam do obserwowanych, informacji o rozdaniu nie umieszczę bo nie mam bloga. pozdrawiam.
    malgorzatkalibera@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Najchetniej przygarnelabym "Droge do Rozan", ktora moglaby mi umilic jesienne wieczory.
    Serdecznie pozdrawiam.
    imaniblogger@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam jak mozna to z checia bym przygarnela "jedz,modl sie i kochaj"
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. z chęcią przygarnęłabym 2 i 4
    alojka.c@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj!
    Zgłaszam się po "Drogę do Różan" i po "Zwyczajnego faceta".
    dziecina1@o2.pl
    Baner zaraz dodam do bloga.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też zainteresowana :) mama.bloguje@gmail.com, banerek dodany, oczywiście każdą z książek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie bardzo interesuje "Jedz, módl się i kochaj" :) Banerek dodaje tutaj: http://nikusiowo1.blogspot.com
    Mój email: martakoscik@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  40. zglaszam sie:) wszyskie kusza, jednak naj... Zawadzkiej chyba, :)ilonapop@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się i JA!
    z chęcią otrzymałabym książkę "I Ty możesz być super tatą" D. Zawadzka !

    email: kasak@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj.
    Ja bardzo chciałabym przeczytać "Drogę do Różan" tak więc ustawię się w kolejce :)
    elima@pocza.fm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh gdzie moje "t"? :)
      elima@poczta.fm

      Usuń
  43. Zgłaszam się do Supertaty :)

    email: lovely-paula@wp.pl

    oczywiście obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jedz modl sie i kochaj :)
    threw.me@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się:) interesują mnie pierwsze trzy książki... nie mogłam się zdecydować którą wybrać :)
    rincewind9998@gmail.com

    Pozdrawiam i gratuluję tylu jubileuszy na raz:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z przyjemnością dam się zaprosić w podróż "Drogą do Różan",
    a w tym czasie zostawiłabym świeżo upieczonego tatę z książką Doroty zawadzkiej :)

    pozdrawiam,
    Magdalena M.
    magdamus@gazeta@pl

    OdpowiedzUsuń
  47. książki - coś co również kocham :)
    to i ja się zgłaszam :)
    chętnie przeczytałabym "Droga do Różan" B. Ziembicka i "Zwyczajny facet" M. Kalicińska
    obserwuje jako dorothxy
    adres bloga z foto http://dorotxycosdladuszyidlaciala.blogspot.com/
    mój mail cosdladuszyidlaciala@wp.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie przeczytałabym Kalicińską i Ziembicką, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się :D
    Chętnie przyjmę " Jedz Módl się Kochaj" E. Gilbert lub "Droga do Różan" B. Ziembicka
    e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. O świetnie, książki wydają się bardzo ciekawe. Poluję na "Jedz Módl się Kochaj" oraz "Droga do Różan" . Email : andzik1@onet.pl Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja się zgłaszam! Po wszystkie prócz supertaty. Niech przyda się komuś, kto ma w zasiegu wzroku takiego tatę :)
    justyna.jesse.lampert@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zbliża się dłuuuga jesień i zima, więc dobrze by było mieć coś do poczytania :) ZWYCZAJNY FACET i DROGA DO RÓŻAN :)
    freewolna6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja się zgłaszam po "Drogę do Różan", ponieważ opis tej książki mnie uwiódł, dokładnie w moim stylu ;)
    asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  54. po przeczytaniu opisów chętnie zgłaszam się po "Drogę do Różan"
    info w formie pisemnej w bocznym pasku
    pozdrawiam, trafiłam do Ciebie wlaśnie dzięki rozdawajce

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam książki :) W sam raz na długie jesienne wieczory, z kubkiem herbaty w ręku :) Tak trudno się zdecydować więc jeśli można to zapisuję się pod pozycją nr 1 i 2 i 3 :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja mam ochotę na:
    "Zwyczajny facet" M. Kalicińska
    "Droga do Różan" B. Ziembicka
    i
    "Jedz, módl się i kochaj..."
    mój mail to: theblondines@gmail.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajnie, że zrobiłaś konkurs:-)Z przyjemnością wezmę w nim udział. Wybrałam dwie książki:Drogę do Różan oraz I Ty możesz być super Tatą. Ta druga będzie super prezentem dla mojego Męża, który za chwilę dowie się, że będzie Tatą:-))))

    OdpowiedzUsuń
  58. Z chęcią wezmę udział w rozdaniu.
    Mój e-mail aiwlys93@gmail.com i książkę, którą wybieram to "Jedz, módl się i kochaj..." ;) Banerek już dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  59. taki maniak książkowy jak ja chętnie przygarnie "Jedz, módl się i kochaj" :D
    agn.ciu17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Zagłosowałam na Emilkę:)Widzę że wygrywa:) i z miłą chęcią przygarnę którąś z książek bo żadnej nie czytałam jeszcze.
    dariagliwice@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Jedz, módl się, kochaj ;)
    emilka.schelenz@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. To ja się zgłaszam po książki numer 1 i 2 :).

    a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam;) Fajny blog. Interesuje mnie książka "Jedz, módl się, kochaj"
    mail: kostaaga@vp.pl
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się.
    Mam ogromną chęć na "Jedz, Módl się, Kochaj"
    mail: oleksypatrycja14@gmail.com
    No i oczywiście obserwuje :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłąszam się po :Droga do Różan: agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłaszam sie obserwuje jako catharine1990

    @ : kasia1@poczta.onet.eu.pl

    kocham czytac ksiazki i dlatego jestem zinteresowana wszystkim ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: NieuczesanyMotyl

    mój mail: salineczka@poczta.fm

    Uwielbiam książki iii jeśli chodzi o te wyżej wymienione, to zdecydować się nie mogę...więc ucieszy mnie każda :)!!

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się do Candy :)
    obserwuję jako: Jankosie
    mój mail: magkra5@wp.pl
    wybieram książkę nr 1 :)
    banerek w bocznym pasku: http://madziarka.blox.pl

    ps. poprawiłam już księgę gości u siebie :) zapraszam na moje Candy http://madziarka.blox.pl/2012/10/Candy-u-Madziarki.html

    OdpowiedzUsuń
  69. Wszystkie fajne:) Niech los zdecyduje
    agnzimka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak ja uwielbiam książki! Może spróbuje szczęścia i upoluję książkę Kalecińskiej? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Wszystkie miałam okazję przeczytać prócz "Drogi do Różan" więc ustawiam się w kolejce :)

    kabanos_25@onet.eu

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. A ja bym chciała "Drogę do Różan" :)
    malinowe.zycie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Interesują mnie 3 pierwsze książki :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam książki, dziękuję za możliwość wzięcia udziału w candy :) staję w kolejce po "Droga do Różan" B. Ziembicka
    pozdrawiam
    Renata
    rdzianok@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się. Bardzo chciałabym książkę "Jedz, módl się, kochaj" i "Zwyczajny facet"

    Mój e-mail: sylweczka2610@wp.pl

    Do obserwowanych oczywiście dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się po: "Jedz Módl się Kochaj" E. Gilbert
    mój mail: onaaa81@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam zgłaszam się mimoo iż mam tylko 14 lat toz chęcią przeczytam coś poważniejszego
    Z największą chęcią przeczytałabym numerek 1, lecz szczerze mówiąc każdaq książka mnie interesuję
    w razie czego prosze pisać na mój e-mail
    niunia5522@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Chętnie staję w kolejce po "Jedz, Módl się, Kochaj" :)
    run_behind_me@wp.eu

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Cześć :)
    Dopiero znalazłam twój konkurs, ale bardzo mi się podoba.
    Zgłaszam się po "Drogę do Różan" i "Jedz, mód się, kochaj".
    Mój e-mail: inka144@interia.pl

    Pozdrawiam, Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja bym była chętna na "Jedz, módl się, kochaj"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mój mail to madaa1@op.pl (zapomniałam o nim ;))

      Usuń
  81. Ooo, wspaniałości na jesienne wieczory!
    Zgłaszam się po " Jedz Módl się Kochaj", "Droga do Różan" oraz "I Ty możesz być super tatą"
    mój e-mail: sylwia_k7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam sie . Wybieram książkę droga do różan
    Mail: dogier5000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. zgłaszam się po "Zwyczajnego faceta", " Jedz Módl się Kochaj" i "Drogę do Różan" :)
    a_rey@wp.pl

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się po "Drogę do Różan", "Jedz, módl się, kochaj" oraz po "Zwyczajnego faceta" :)
    malgorzatkawp.pl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. "Jedz Módl się Kochaj" chętnie przeczytam
    nietracczasunagotowanie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. ,,Droga do Różan'', ,,Jedz Módl się Kochaj'' , ,, Zwyczajny facet'' dobosz.natalia@gmail.com
    obserwuję jako Tuśka:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Agula, wszystkie już mam zaliczone więc nie biorę udziału - dzięki za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się po "Droga do Różan'', ,,Zwyczajny facet'' ,,Jedz Módl się Kochaj'' ciekawe książki!
    email- cookis.world@gmail.com
    Obserwuje jako Cooki ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Och, super książeczki! Najbardziej bym chciała Drogę do Różan, ale pozostałe też chetnie przeczytam ;-)

    Pozdrawiam,
    http://domowakuchnia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  90. No to i ja się zgłoszę.
    Najchętniej przeczytała bym Drogę do Różan.

    http://kasia-mojemiejsce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. A ja bym chciała książkę D. Zawadzkiej :))
    Mój narzeczony ostatnio chciał abym mu ją sprezentowała, bo powiedziałam, że zanim zostanie ojcem (za jakieś 2-3) lata musi przeczytać kilka fachowych książek w tym właśnie tą jedną Doroty Zawadzkiej, więc jak zobaczyłam, że jest u Ciebie rozdanie postanowiłam wziąć udział mimo iż zazwyczaj tego nie robię :))

    benciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Mam chrapkę na ,,Jedz Módl się Kochaj", więc ustawiam się w kolejce i cierpliwie czekam na losowanie :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. " Jedz Módl się ochaj" - jeśli będę miała szczęście w losowaniu . Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  94. Bardzo lubię Kalicińską. A ostatnio czytam wszystko co mam ponieważ w mojej bibliotece jest remont schodów i jest nieczynna
    adres: mariolka1986@gmail.com
    Zapraszam również do odwiedznia mojego bloga
    http://mariolka1986.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Jestem baaardzo chętna i cieszę się, że zdążyłam ;)
    Chciałabym powalczyć o "Jedz Módl się Kochaj" i "Droga do Różan".
    stoje.za.drzwiami@gmail.com
    Chętnie będę obserwować. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń