środa, 27 sierpnia 2014

Plażowanie

 W powietrzu czuć już wyraźnie jesień. Już w trakcie urlopu nie mieliśmy wprawdzie wakacyjnych upałów ale mogliśmy przynajmniej złapać ostatnie promienie letniego słońca. Kto by pomyślał, że plażowanie nad morzem będzie już prawdopodobnie naszym ostatnim plażowaniem w tym roku...

 Już za rok kolejne lato i plażowanie nad jeziorem czy też morzem... Jest więc na co czekać ;) A patrząc na zdjęcia w albumie, w ramkach na ścianie czy też przeglądając je na komputerze będzie można sobie powspominać ciepłe letnie dni i się rozgrzać tymi wspomnieniami choć odrobinę ;)
Image and video hosting by TinyPic

6 komentarzy:

  1. Nawet nie wiadomo kiedy lato zastąpiły zaczątki jesieni. Szkoda. Tak niby narzekałam, że za ciepło, a teraz za zimno :P Jest jednak na co czekać.
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie mogłaby być ciągle wiosna - to moja ulubiona pora roku ;) A więc słonko, temperatura około 25 stopni za oknem czasem ciepły deszczyk ;)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia.Rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne zdjęcia, szkoda, ze lato się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie nacieszyłam się słońce w tym roku, nie wygrzałam kości.
    za mało, nie kojarzę tego ciepła.
    ta jesień w sierpniu mi zdecydowanie nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń