sobota, 22 lutego 2014

Miłe zaskoczenie

 Emilka dzisiaj wybrała się z tatą na pobliski parking aby uczyć się jazdy na rowerze bez dodatkowych kółek. Nie wróżyłam tej wyprawie nic dobrego bo wiem, że Emilcia bardzo szybko się zniechęca. Doszłam do wniosku, że pewnie raz się przewróci i z płaczem wróci do domu... Miałam więc już w planach zakup pałąka doczepianego pod siodełko aby łatwiej było trzymać rower w trakcie nauki ;)
 Mila powędrowała na dwór a ja ze swymi myślami usiadłam i obierałam pieczarki. Rozsiadłam się na kanapie tak aby móc zerkać przez okno balkonowe na to co dzieje się na parkingu. Zerkam - i co widzę? Emilka jedzie po parkingu bez podtrzymywania! Musiałam mieć niezłą minę gdy to zobaczyłam ;) Od razu wybiegłam na balkon by jej pogratulować a następnie ubrałam się i pobiegłam na parking poprzyglądać się z bliska wyczynom Emilki :) Obiad mógł poczekać ;)
 Jestem bardzo dumna z Emilki, że tak szybko złapała równowagę i nauczyła się już nawet sama ruszać rowerem :) Była to przecież jej pierwsza lekcja jazdy na dwóch kołach. Może za długo zwlekaliśmy z odczepieniem jej tych dodatkowych kółek ;)
22.02.2014 Emilka i pierwszy dzień nauki jazdy na rowerze


22.02.2014 Emilka na dwóch kółkach


 Już widzę oczami wyobraźni jak całą rodzinką jedziemy na spacer :) Teraz muszę sobie kupić nowy rower bo mój stary ledwo zipie ;) W planach mamy też zakup nowego rowerka dla Emilki - bo ten już niestety przymały... A Fabiś dostanie rowerek biegowy - podobno bardzo się sprawdzają u takich maluchów ;) Możecie mi może polecić jakieś konkretne rowerki biegowe dla dziecka w wieku 2,5 roku? Jest ich tyle i to w dużej rozpiętości cenowej, że nie wiem na co się zdecydować...
Image and video hosting by TinyPic

8 komentarzy:

  1. Co do rowerków, to odradzam te z szerokimi kołami. Nie uczą dzieci równowagi. A przy pozostałych, kierowałbym się ceną. Nawet Chińczycy robią to dobrze, bo to jest proste jak budowa cepa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedzi :) A może jakaś konkretna sprawdzona firma? ;)

      Usuń
  2. jeździ jak "stara" :)
    super.
    widać ile czerpie z tego radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej mnie to zaskoczyło - do tej pory wolała jeździć na hulajnodze ;)

      Usuń