poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Poznań?

Dobre wieści - mój P. najprawdopodobniej będzie miał od 30.04. do 18.05. urlop :) Mieliśmy w tym czasie jechać na tydzień do Wałbrzycha do rodzinki P. oraz na tydzień do moich rodziców z uwzględnieniem wyjazdu do Bydgoszczy na wesele 12.05.. Z wyjazdu do Wałbrzycha chyba jednak nic nie wyjdzie, ponieważ są problemy zdrowotno-lokalowe osób które mieliśmy odwiedzić :| Tak więc wymyśliłam, że może by tak jechać do Poznania na kilka dni urlopowych coś pozwiedzać z dzieciakami :) Poznań jest 70 km od moich rodziców a byłam tam może z dwa razy tylko i to jak byłam mała więc można by to teraz nadrobić :) Po drodze odwiedzilibyśmy moich rodziców zostawiając część niepotrzebnego nam w Poznaniu bagażu (bo po co wieźć wszystko?) i wyruszylibyśmy w dalszą podróż po dobrze przespanej nocy :) Po kilku dniach wrócilibyśmy do moich rodziców i jak byłaby pogoda to pozwiedzalibyśmy może jeszcze jakieś okoliczne atrakcje typu "park dinozaurów", nacieszyli się sobą i pojechali na weselisko :) A po weselu znowu kilka dni u rodziców i powrót do Olsztyna :) Długi weekend majowy spędzilibyśmy sobie spokojnie w Olsztynie korzystając z organizowanych co roku festynów i pikników :)  Plan niby dobry ale zobaczymy czy uda mi się do niego przekonać mojego P. i przede wszystkim czy w piątek nie odwołają mu urlopu (co by mnie nawet nie zdziwiło)... No i przede wszystkim czy zdrowie nie pokrzyżuje nam planów.
Pytam się jednak tak na wszelki wypadek gdyby wszystko wypaliło: Znacie w Poznaniu jakieś noclegi dla rodziny z dwójką dzieci w rozsądnej cenie? Macie jakieś miejsca godne polecenia, które warto zobaczyć w Poznaniu lub jego okolicy? :)

8 komentarzy:

  1. w Poznaniu byłam nie raz, ale raczej w celu zakupów bardziej.
    w sumie nie ma co zwiedzać w Poznaniu, rynek jest mały.
    ew. Malta i jej okolice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach jak narazie zoo, ogród botaniczny, palmiarnię i starówkę :) aa i jeszcze zamek w Kórniku bo to tylko 20 km od Poznania :)

      Usuń
  2. Ewa mama Osiego23 kwietnia 2012 21:19

    No i do tego koniecznie Malta i C.H. i spacerek nad jeziorem tam jest ślicznie i jest jeszcze Cytadela tam można pospacerować z dzieciakami. Oby tylko pogoda dopisała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiscie bardzo polecam Poznan!
    Zpedzilam tam 6 wspanialych lat i mowiac szczerze uwielbiam to miasto :)
    Przyjemnosci w stolcy Wielkopolski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bardzo lubię jezioro w Powidzu :) Pięknie tam jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne plany, życzę żeby wszystko wypaliło i żebyście jak najlepiej się bawili.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to nie ma co zwiedzac! mieszkam w Poznaniu juz 5 rok i nadal nie zwiezilam wszystkiego co sie da:D
    Jedno zoo zwiedza sie caly dzien, drugi dzien trzeba przeznaczycn na przejscie Malty do okola, rynek jest piekny, fara, katedra, stary browar, swiety marcin, cytadela przepiekna i wielka(kolejny dzien) park solacki, mozna nad rusalke podjechac..och wymianiac i wymienaic moge!:)
    zapraszmy do Poznania!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjazd zatwierdzony przez P. :) Może znasz jakieś miejsca noclegowe godne polecenia? :)

      Usuń