środa, 22 stycznia 2014

Dzień Babci i Dziadka

 Wczoraj wybraliśmy się do babci i dziadka świętować z okazji ich święta :) Oczywiście nie poszliśmy z pustymi rękoma - mieliśmy prezenty i ciasto :)

Laurki zrobiła Emilcia przy mojej niewielkiej pomocy - narysowałam okulary oraz na oddzielnej kartce zrobiłam dla niej ściągę z literek tak aby mogła samodzielnie zrobić napisy w środku :)

Fabianek podarował babciom i dziadkowi serduszka zrobione w przedszkolu :)

Ja do prezentów dołączyłam tradycyjnie kalendarze na rok 2014 ze zdjęciami Mili i Fabiego z roku 2013 :) Jak wygląda kalendarz w środku można zobaczyć tu...

 Dzieciaki z przejęciem wręczały prezenty :)

  Nie muszę chyba pisać, że zarówno babcie jak i dziadek byli zachwyceni tym co otrzymali ;)


 Nie zapomniano jednak i o mnie. Z okazji imienin, które wczoraj świętowałam :) Otrzymałam i prezenty i kasiorkę aby coś sobie kupić ;)

 Nie zapomniano również o Fabianku, który 20 stycznia świętował swoje imieninki :) Dostał łyżwy saneczkowe :) Emilcia też takie dostała (ale z różowymi paskami) aby nie było jej przykro :)

 Wczorajszy dzień przebiegł więc pod hasłem wymiany prezentowej i życzeń składanych sobie wzajemnie :) Tylko P. nic nie dostał ;) A ja niestety nie mam komu złożyć życzeń ani z okazji Dnia Babci ani z okazji Dnia Dziadka... :( Ale pamiętam o Was kochani dziadkowie i babcie :*
Image and video hosting by TinyPic

8 komentarzy:

  1. Aga uwielbiam Cię czytać i patrzeć na waszą rodzinę. u was zawsze tak rodzinnie i miło. szczerze, bez zadęcia i spiny.
    no ubóstwiam Detynki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miło mi czytać takie komplementy :) Ja do Was też bardzo lubię zaglądać :)

      Usuń
  2. nie ma to jak kochani rodzice :)
    alergia raz jest raz nie ma, czasem zjem cos i mi sie pogarsza, chyba czeka mnie wizyta u pseudo znawcy, obym tylko nie wrocila z paracetamolem :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze jednak trafisz na lekarza który naprawdę będzie chciał Ci pomóc...

      Usuń
  3. Ah te prezenty. Jak macie problem z wyborem to na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow znajdziecie sporo propozycji na takie podarki. Zarówno dla babci jak i dla dziadka, praktyczne przede wszystkim i wysokiej jakości. Zawsze poza kartkami i słodyczami coś takiego staramy się swoim dziadkom podarować.

    OdpowiedzUsuń