poniedziałek, 16 lipca 2012

"Ciekawość" - Cud Narodzin

Wczoraj wieczorem wróciliśmy do domku :) Jak tylko się ogarnę z porządkami to napiszę jak udał nam się wyjazd :) Chciałam się jednak podzielić z Wami świetnym filmem dokumentalnym, który oglądałam wczoraj w nocy na Discovery. Jest to dokument z serii "Ciekawość". Odcinek oglądany przeze mnie opisuje Cud Narodzin - pokazany jest od wewnątrz proces zapłodnienia i rozwoju dzidziusia w brzuszku mamy :) Bardzo mi się spodobał ten program i pomimo zmęczenia po podróży do Olsztyna siedziałam i oglądałam go do końca, czyli prawie do północy :) Po obejrzeniu tego filmu to, że mam dwójkę dzieci wydaje mi się jeszcze większym cudem. Proces zapłodnienia nie jest wcale taki łatwy jak myślałam - nie zdawałam sobie sprawy, że organizm kobiety aż tak bardzo walczy z plemnikami. To prawie jak wojna ;) Oczywiście nie obyło się bez wzruszenia i łez w trakcie oglądania... ;) Jeżeli nie miałyście okazji oglądać to polecam!

12 komentarzy:

  1. Widziałam go i rzeczywiście, zdecydowanie jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nim po prostu zachwycona :)

      Usuń
  2. nie widziałam, nadrobię :) dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się spodoba :)

      Usuń
  3. Tez nie ogladalam, ale juz wiem co sobie obejrze przed snem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  5. Obejrzymy potem razem z Martynką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynka powspomina jak to było w brzuszku mamy ;)

      Usuń