piątek, 16 stycznia 2015

MUM Bloga vol.2

 Pora na wspomnienie grudniowego spotkania MUM Bloga vol.2, które odbyło się w Olsztynie 13 grudnia 2014 roku. Zostało ono zorganizowane przez Olsztyńskie Blogerki, a więc Olę i Sylwię, w restauracji "U Artystów". Jak na każdym spotkaniu organizowanym przez dziewczyny były ciekawe prelekcje, pyszne jedzenie, miłe niespodzianki i super atmosfera. Na spotkaniu tym czułam się jak na spotkaniu rodzinnym - swobodna atmosfera, towarzystwo 14 super-babeczek, niekończące się rozmowy i klimatyczne otoczenie :) Restauracja "U Artystów" to naprawdę miejsce godne polecenia na wszelkiego rodzaju spotkania - mam nadzieję, że uda mi się wkrótce wyciągnąć tam P. na jakąś romantyczną kolację ;)

 Na spotkaniu zadbano również o to aby dzieci się nudziły. Podczas gdy ja słuchałam, dyskutowałam i zajadałam smakołyki Emilka i Fabian spędzali czas w pomieszczeniu obok na wspólnej zabawie i lukrowaniu pierniczków z animatorką Grupy Happy. Fabi wprawdzie w pierwszej kolejności wybrał jedzenie i dopiero gdy skosztował większości potraw znajdujących się na stole skusił się na zabawę z dziećmi... Chyba nie wierzył zapewnieniom, że również dla dzieci zaserwowany będzie obiadek ;) Najedzony mógł jednak wysłuchać bajki czytanej przez wolontariuszy i namawiać dzieci do zabawy w chowanego ;)

 W trakcie spotkania odbyły się dwie bardzo ciekawe prelekcje. Pierwsza przeprowadzona została przez Panów z firmy Zepter, którzy zaprezentowali nam produkty tej firmy i opowiedzieli trochę o zdrowym żywieniu. Było to dla mnie bardzo kształcące, ponieważ zaprezentowany został blender, który posiadam. Do 13 grudnia nie wiedziałam, że mam takie cudo w swojej kuchni - zrobi masło ze śmietany, mus z owoców, pokruszy lód czy nawet rozdrobni mięso! Im dużej słuchałam tego co  mówił Pan w tym większym byłam szoku ;)

 Druga prelekcja dotyczyła fotografii i została wygłoszona przez Magdę Sulwińską, która zajęła się także uwiecznieniem spotkania na zdjęciach ;) Mam nadzieję, że uda mi się wprowadzić w życie jej rady dotyczące fotografowania dzieci...

 Na koniec spotkania Ola z Sylwią przeprowadziły losowanie nagród. W ten oto sposób wypchane torby, które otrzymałyśmy na początku spotkania wzbogaciły się jeszcze o kolejne upominki od sponsorów ;)

 Dziękuję bardzo Oli i Sylwii za zorganizowanie spotkania, Partnerom za wzbogacenie go w miłe upominki a wszystkim uczestniczkom MUM Bloga vol.2 za mile spędzony czas :) Już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania ;)

Restauracja U artystówGrupa HappyFotografia Magdalena SulwińskaZłoty Klucz,ZepterTołpaPollenaKartoniakiSzataNetBandiHally DesignEgmont,BlueBalloonWydawnictwo TamarynAquadiverBamBookoMały Genius,MamaniaPat&RubPrintuGagaMama i JaLagenko
Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz