wtorek, 8 lipca 2014

Weselna rozłąka

 W piątek po południu zostawiliśmy Emilkę i Fabianka u babci i dziadka w Olsztynie a sami ruszyliśmy w podróż do moich rodziców aby zaliczyć nocleg przed sobotnim weselem. Wesele było w sobotę pod Bydgoszczą i było zaplanowane tylko dla dorosłych - dzieci nie były zapraszane, ponieważ lokal liczył sobie za nie jak za osoby dorosłe... Troszkę mnie ta informacja zasmuciła, ponieważ do tej pory wszystkie imprezy zaliczaliśmy razem z dziećmi. Oczywiście na wesele zawsze organizowaliśmy sobie nocleg i opiekę do dzieci aby po oddelegowaniu ich do pokoju na spanie móc w spokoju pobawić się do końca ;) Troszkę było mi więc smutno, że tym razem będzie inaczej - tym bardziej, że miała to być pierwsza rozłąka moja i Fabianka... Za to P. był szczęśliwy, że pojedziemy sami i będziemy mogli przez cały ślub i wesele bawić się na luzie bez biegania za naszymi potworkami ;)
 Piątkowa podróż była dziwna - po raz pierwszy od 5 lat jechaliśmy do Rydlewa bez fotelików na tylnym siedzeniu ;) Brakowało mi troszkę entuzjastycznej reakcji Emilki i Fabianka na widoki za oknem - radości Mili na widok wiatraków czy zachwytu Fabiego na widok kopary albo traktorów... Z drugiej jednak strony fajnie było spokojnie posłuchać radia, pogadać z P. bez zerkania do tyłu i zajmowania dzieciaków na siłę gdy im się już nudzi podróż autem :)
 W sobotę luksus dużej ilości czasu - wstałam gdy się wyspałam, zjadłam śniadanko, pomalowałam paznokcie i pojechałam zrobić makijaż oraz fryzurę.
Efekt wizyty w salonie kosmetycznym ;)
Gdy wróciłam przebrałam się w sukienkę i byłam gotowa na wesele :) Zazwyczaj mam przy takich imprezach bardzo mało czasu dla siebie - muszę zrobić dzieciakom śniadanie, umyć ich i ubrać a później jeszcze wystroić na imprezę. Gdy oni są już gotowi do wyjścia ja ogarniam się w biegu i zazwyczaj jestem już wykończona i cała mokra ;) Kolejna różnica była w kościele - mogłam spokojnie skupić się na mszy. Nie stresowałam się tym, że dzieciaki się kręcą czy hałasują. Na weselu można było z kolei spokojnie zjeść obiad, pogadać z sąsiadami przy stole, potańczyć czy też wypić lampkę wina. Nie trzeba było szukać dogodnego momentu by wymknąć się z imprezy aby położyć dzieci spać czy też przerywać rozmowy w połowie bo któryś łobuziak znika w zakazanym miejscu ;)
 A po weselu można się było bez wyrzutów sumienia wyspać ;)
Na poprawinach ;)

 Oczywiście nie byłoby tak błogo bez dzieci gdyby nie świadomość, że są pod dobrą opieką - zadowolone spędzają czas z babcią i dziadkiem na działce i nad jeziorkiem. Spokojnie zasypiają, nie płaczą za mamą/tatą i świetnie się bawią. Fabiś wybrał sobie dziadka do wieczornych rytuałów - dziadek musiał go kąpać, wlewać wodę do bidonu i z nim spać ;) W tym czasie Mila spędzała czas przed snem z babcią. Zrobiły sobie nawet wieczór przebieranek i w tym celu Mila dorwała się do skarbów w babcinej szafie ;)

 Jednym słowem wszyscy byli zadowoleni z minionego weekendu ;) W poniedziałek po pracy odebrałam dzieciaki od babci i dziadka. Mila i Fabiś przywitali mnie piskami radości, przytulaniem i buziakami :) Opowiedziały co robiły w ostatnich dniach, a Fabiś pokazał gdzie użądliła go pszczoła... Nie widziałam dzieci tylko 3 dni a wydały mi się troszkę inne po powrocie - Fabiś jakiś większy a Mila bardziej opalona ;)
Image and video hosting by TinyPic

8 komentarzy:

  1. weekend podwójnie udany i dla was i dla dzieci.
    mieliście atrakcji pełno.
    rodzicom tez się przydają takie dni bez pociech, a Wy się chyba wyspaliście na zapas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to ja się nie wyspałam ;) Położyłam się o 4:30 a wstałam o 9:30 i nie mogłam zasnąć ;) Ale poleniuchować mogłam za to bez wyrzutów sumienia ;)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz Aga w tej błękitnej sukience!!!! Wesele na pewno udane co? I wyspać się mogliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Oj tak było naprawdę fajnie na weselu - już nie mogę się doczekać tego w październiku ;) Mam nadzieję, ze będziemy zaproszeni ;)

      Usuń
  3. mala rozlska nikomu nie zaszkodzi ;-) my jez 3 lata zawsze razem- ciekawe jak ja bym to przezyla.. pewnie entuzjastycznie ;P

    Pieknie wygladacie - jak narzeczeni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo za komplement ;)
      Taka rozłąka to nawet fajna sprawa - powitanie mega entuzjastyczne i w ogóle takie wow :)

      Usuń
  4. ale pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń