sobota, 14 grudnia 2013

Choinka

 Postanowiliśmy dzisiaj ubrać choinkę :) Dzieciaki nie mogły się już doczekać tego dnia więc stwierdziłam, że nie ma na co czekać ;) Zresztą całe święta spędzimy u teściów więc przynajmniej będziemy mieli okazję nacieszyć się naszą choineczką :)
A tak prezentuje się nasza choinka w ciemnościach ;)

 Po ubraniu choinki Emilka w końcu napisała list do Św. Mikołaja :) Zrobiła to oczywiście przy mojej pomocy - ja napisałam ołówkiem tekst, który mi podyktowała a ona później każdą literkę poprawiła za pomocą pisaków i dorysowała choinkę z prezentami ;) Dodatkowo narysowała też jeden z wymarzonych prezentów (kto zgadnie co to jest?) ;) W poniedziałek pobiegniemy na pocztę wysłać list - mamy nadzieję, że dotrze jeszcze przed Świętami :)
Image and video hosting by TinyPic

12 komentarzy:

  1. śliczna choinka, bez przesadyzmu.. a pod spodem ileee miejsca na prezenty:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) Ale Aniołeczki siedzą ;pod choinką :)) Super, ja tez się choinki doczekac nie mogę ale mam lekkie obawy jak Antoś na nią w tym roku zareaguje

    OdpowiedzUsuń
  3. My choinkę zawsze ubieramy kilka dni przed, ale Wasza bardzo ładna;)
    To teraz musicie czekać na Mikołaja z prezentami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim rodzinnym domu też tak było - ubieraliśmy choinkę w Wigilię lub dzień wcześniej :)

      Usuń
  4. My zawsze ubieramy wcześniej aby już czuć tę świąteczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie - u nas też od razu zrobiło się typowo świątecznie :) Tym bardziej, że dzieciaki na okrągło każą sobie włączać kolędy śpiewane przez Arkę Noego :)

      Usuń
    2. moze i my jutro zaczniemy koledowac :)) choinka cudna:)
      Aguś daj znać jak dojdzie paczka do Was prosze, mam szczera nadzieje iż bedzie to przed świetami :)

      Usuń
    3. Na pewno dam znać :) A kolędy strasznie mnie nastawiają ostatnio pozytywnie :)

      Usuń
    4. Dzieki, ja dziś puściłam -tak jak zapowiadałam i zaczęlam wyc... rozczulają mnie strasznie ..eh.. i wes tu koleduj :P

      Usuń
    5. Hormony ciężarnej ;)

      Usuń