środa, 17 grudnia 2014

Kartki świąteczne

 Emilka i Fabian dostali w przedszkolu zadanie - z rodzicami zrobić kartkę świąteczną. Postanowiłam zatem zrobić z nimi od razu rónież kartki dla rodzinki ;) W pierwszej kolejności wybraliśmy się do sklepu papierniczego i pasmanterii po niezbędne nam akcesoria - wstążki, guziki, błyszczący papier, kolorowe kartki, wstążki, cekiny i oczywiście po taśmę piankową oraz magiczny klej (po wyschnięciu staje się bezbarwny)... Po zakupach zabraliśmy się do pracy ;) Ja powycinałam choinki, bombki i kółka na bałwanki a dzieciaki zajęły się łączeniem ich w całość na kolorowych kartkach oraz dodawaniem całości blasku ;)

 Wnętrze kartek postanowiłam również ozdobić aby zaskoczyć dzieciaki, do których kartki powędrują :)

Mam nadzieję, że wspólna praca moja, Emilki i Fabianka ucieszy adresatów ;)


 Przy okazji wykonywania kartek postanowiliśmy ozdobić styropianowe bombki, które kupiłam kilka dni wcześniej ;) Do ich pomalowania wykorzystaliśmy  farby w sztyfcie, które szybko schną i bardzo ładnie wyglądają na styropianie... Po ich wyschnięciu wystarczył kawałek wstążki, kolorowe cekiny i gotowe :)

 Tak nam się spodobało tworzenie kartek, że na Wielkanoc też na pewno zrobimy je własnoręcznie ;)
Image and video hosting by TinyPic

8 komentarzy:

  1. o prosze, jaka producka domowa:) niz tylko biznes zakaldac:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te kartki!!!!! Mogłabyś napisać krok po kroku jak je przygotować ! ;-) szczególnie jeśli chodzi i ich środki! Wesołych świąt !;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo chętnie pokażę jak zrobić wnętrze kartek ale znając życie przed Świętami nie zdążę :(

      Usuń