wtorek, 22 kwietnia 2014

Lany poniedziałek

 Wielkanocny poniedziałek zaskoczył nas poprawą pogody. Po deszczowej nocy i poranku pokazało się słonko, które bardzo szybko obsuszyło kałuże. Pozwoliło to nam spędzić cały dzień na spacerach przerywanych pysznym jedzonkiem w domku u moich rodziców. Były spacery z Perełką, dyngusówkami, rowerami, hulajnogami i bez dodatkowych gadżetów ;) Były też oczywiście zabawy na podwórku :)

 Rowerek biegowy i hulajnoga zabrane z Olsztyna bardzo się przydały - warto było wieźć je ze sobą taki kawał drogi ;) Fabiś na swoim rowerku nabrał już takiej wprawy, że rozpędza się i podnosi do góry nogi :) Mila oczywiście nie chciała cały czas jeździć na hulajnodze. Skorzystała wtedy z rowerka swojego kuzyna Michałka ;) Zresztą z tego rowerka korzystała nie tylko ona ;)

 Oczywiście trzeba było też poćwiczyć równowagę na torach kolejki wąskotorowej ;)

 Na spacerkach mogliśmy nacieszyć oczy wiosennymi widokami ;) Aż nie chce mi się wracać do Olsztyna... :|

Image and video hosting by TinyPic

2 komentarze:

  1. cudne zdjecia... szczescie od Was bije :***

    OdpowiedzUsuń
  2. mi udało się zaskoczyć męże i Em w łóżku:)
    akurat Em do nas przywędrowała, ja nie miałam spania i wstałam przed nimi.
    mieli mokrą pobudkę.
    jak się Emilka cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń