poniedziałek, 24 grudnia 2018

Życzenia świąteczne

Zdrowych, pogodnych i pełnych radości świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnym gronie 

życzą                                                         

Agnieszka, Paweł, Emilka, Fabian, Sara i Trojaczki z brzuszka ;)     


 Po raz pierwszy od bardzo dawna mamy białe Święta. Dzieci są tym faktem uszczęśliwione :) Mi wprawdzie trochę smutno, że ja nie mogę nacieszyć się tym białym puchem razem z nimi - porzucać się śnieżkami, ulepić bałwana... Za rok sobie to jednak odbijemy a może nawet już w styczniu lub lutym ;) 
 Bałam się, że całe tegoroczne świętowanie mnie ominie i nie poczuję atmosfery świątecznej. Wprawdzie P. był u mnie razem z dziećmi - podzieliliśmy się opłatkiem i złożyliśmy sobie życzenia a dzieciaki znalazły nawet prezenty pod szpitalnym łóżkiem ;) Największy szał prezentowy czekał ich jednak po Wigilii... Udało mi się jednak to zobaczyć dzięki wideo-rozmowie i mocy Internetu. Nawet na kolędowanie się załapałam ;)
Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz