czwartek, 18 października 2018

Życie

 Bardzo dawno nie było mnie w świecie blogowym. Nie ukrywam, że od czasu do czasu zaglądałam na swoje ukochane blogi aby zobaczyć co słychać u moich ulubionych rodzinek :) Niestety czasu na blogowanie miałam niewiele... Teraz mam go jeszcze mniej - Emilka jest już w 4 klasie, Fabian w 1 a Sara nadal ze mną w domu... Codzienne obowiązki typowej Matki-Polki, pomoc w odrabianiu lekcji Emilce i Fabiankowi... i ani się oglądam a jest wieczór...

 Bardzo chciałabym wrócić do blogowania - znaleźć czas na to by się na chwilę zatrzymać i spisać swoje odczucia, opisać ważne wydarzenia i zatrzymać najważniejsze wydarzenia w naszej rodzinie w kadrze blogowego świata... Zobaczymy czy mi się to uda - trzymajcie kciuki ;)

Image and video hosting by TinyPic

4 komentarze:

  1. Ale twoje dzieciaki się zmieniły. Emilka to już pannica a Fabian bardzo wydoroślał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dni temu zaglądałam do was �� Fabianek tak się zmienił że go nie poznałam, włoski mu bardzo sciemnialy. A Sara to już mała dama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się bywać częściej na blogu :) Dzieje się u nas dużo także jest o czym pisać ;)

      Usuń